Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hugous.z.lipek

23. 10. 2011 13:00
Noo,

něco mi to všechno připomíná,ale co,to si nechám jen pro sebe:-).

Tak se po ní podíváme až vyjde.8-o

0 0
možnosti

kuba1234

22. 10. 2011 8:13
garuluji

... a přeji hojnou čtenost a - nakonec, proč to nenapsat, prodejnost také. Máte kuráž a odvahu, jen tak dále!R^

0 0
možnosti

Draggo

21. 10. 2011 16:18
Silenstvi Zofiino

je tedy jedinym tragickym tonem v celem tak rozmarnem pribehu. :-P

1 0
možnosti

quasar11

21. 10. 2011 17:38
Re: Silenstvi Zofiino

Proso = Brigita  R^;-D

0 0
možnosti

Beky

21. 10. 2011 10:53
Děkuji za Vaše názory

Pěkné dopoledne,

děkuji všem za Vaše gratulace, názory i připomínky.

Uvidíme, jak půjde prodej. Každopádně jsem chtěla knihu napsat už dlouho a plní se mi teď můj velký sen. Je mi jasné, že lidé knihy moc nečtou, a zvláště když by došlo k navýšení DPH u knih, a zároveň navýšení i konečné ceny knih. Ale stále sázím na ty stálé, věrné čtenáře, kteří rádi čtou a knihy rádi kupují. Doufám, že moje kniha si své místo na zemi vydobije :-)

Přeji příjemný podzimní den a jsem v dokonalé úctě, H. R. Šiander

0 0
možnosti

Rudolfína

22. 10. 2011 7:46
Re: Děkuji za Vaše názory

Já se na Vaši knihu těším, ráda Vás čtu.

0 0
možnosti

xychteen

21. 10. 2011 10:04
Hm... tak časem napište, kolik lidí si tu knihu koupilo...

Sice bych vám sukces přál, ale dneska je to dost neprodejná komodita, možná jste to měla jen pořádně vystrčit na web. Jen tak pro zajímavost - jaký je plánovaný náklad?

0 0
možnosti

j.kotlin

21. 10. 2011 10:40
Re: Hm... tak časem napište, kolik lidí si tu knihu koupilo...

máte absolutní pravdu - před rokem jsem vydal knihu, nechal jsem ji přečíst pár kritikům, veskrze s kladným výsledkem. Není to nuda, je to zábavné, čtivé. Pro marketing jsem udělal také dost a přesto - prodalo se v řádu desítek kusů. Víc nic... Ale pro peníze jsem to nedělal.

0 0
možnosti

jaroslav_1

21. 10. 2011 9:53
...

Sice se neznáme, ale gratuluji a přeji vám, aby byli vaši "čtenářové" spokojení a uháněli vás o další knížku. :-)R^

1 0
možnosti

Camino.

22. 10. 2011 3:38
Re: ...

Ja si myslim, ze neztratite, Harlequin Romance jdou vzdy na odbyt:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS