Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

14. 10. 2011 22:15
jak říkal nějaký A.E. vše je relativní

Záleží na tom, na jakou dobu. Na noc krásnou a blbou......na život chytrou.....avšak nikoli vychytralou.

Ale to je čistá teorie. Prakticky si myslím, že příliš krásná žena pro mě normálně není až tak zajímavá.....je u ní blbý poměr cena/výkon;-D Díky vysoké poptávce bývá často moc náročná a o tolik víc zase nenabízí....takže tu krásnou pouze jako "darovanou" společnici nebo jako přívěšek na nějakou akci, ale na akci s přáteli bych ji nezval........škoda času a peněz.

P.S. pokud si ženy vybírají nadprůměrně úspěšné muže, nesmí se divit, že je to s nimi podobné jako s velmi atraktivními ženami. Peníze a úspěch ti muži už mají, když chtějí chytrého člověka, tak si ho prostě najmou jako zaměstnance. Nepotřebují, aby je někdo otravoval ještě doma svými rozumy. Takže ono je to vlastně jedna, jedna.;-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

14. 10. 2011 22:18
Re: jak říkal nějaký A.E. vše je relativní

jinak ale článek celkem OK;-) Chybí mi tam, jakou si vyberete kámošku na pokec, když jste už zadán.....nejsou v životě jen partnerky či manželky. Tam vyhrává chytrá na plné čáře, aspoň u mě.;-)

0 0
možnosti
S

Snad

14. 10. 2011 22:06
Krásné ženy nejsou...

blbé. To jen blbci si to myslí.

1 0
možnosti
E

einorean

14. 10. 2011 22:43
Re: Krásné ženy nejsou...

ano, i některé inteligentní ženy jsou krásné, ale rozhodně jich ale není dost, a určitě není každá krásná i inteligentní... o blondýnách by nekolovaly vtipy, kdyby mezi nimi byly především inteligentní ženy...

0 0
možnosti
L

littlemisssunshine

14. 10. 2011 22:02
Jee dalsi snoubenec!

Takze to bude manzel cislo 3? nebo je to uz 4??

0 0
možnosti
MM

Vosiczka

14. 10. 2011 21:11
Krásná a blbá je dobrá možná pro nějakého snoba.

Pokud někdo chce domů pěknou dekoraci, rád vyvolává závist a nebo nebo chce jen luxusní matraci, může si vybrat krásnou a blbou. Pokud však hledá milou společnici, někoho s kým si rozumí, ke komu se rád vrací domů a s kým si má vždycky co říct, vybere si chytrou. Ona i ta krása je relativní - "atraktivní" žena něco řekne (a nebo udělá) a chlap si řekne "Aha..." a najednou už mu tak krásná nepřipadá. Na druhou stranu se může stát, že při rozhovoru s "tuctovou" dívkou zjistí, že si s ní velmi dobře rozumí a najednou si uvědomí, že ona má vlastně milý úsměv, hezké oči...

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

14. 10. 2011 20:52
Nejen vrásky přibývají

a krásná žena už nemusí být tak krásná, ale i člověk vcelku inteligentní může totálně zblbnout. Takže ani výběr chytré není sázka na jistotu.  A jestliže někdo čeká doma spíš boj než porozumění, pak je výhodnější mít slabšího soupeře.

0 0
možnosti
A

AA01_multinekulturní

15. 10. 2011 0:15
Re: Nejen vrásky přibývají

Právě, že s těmi vráskami...Viz třídní srazy po více letech. V pubertě žádané aktérky snů svých spolužáků, po 15-20 letech se může situace diametrálně lišit.;-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

14. 10. 2011 19:57
Na ženě je nejdůležitější...

...ženství...a najít si takový protějšek, který to ocení :-) Ani krása ani chytrost nedělají ženu ženou a muže chlapem ;-)

0 0
možnosti
FM

fr-mottl

14. 10. 2011 19:50
miluji rychle zeny

a krasna auta ...

0 0
možnosti
C

chadi

14. 10. 2011 18:29
Beauty is in the eye of the beholder

... neboli krása je v oku pozorovatele, jak řekl Oscar Wilde. Asi se pozorujete často a dlouho.

Taky mi přijde divné se kohokoliv ptát, jestli má problém s mým IQ a s mými znalostmi. IQ je součástí toho, co mi nadělila příroda, a do rozšíření svých znalostí jsem investovala čas, finance a energii, takže proč bych se měla ujišťovat o tom, jestli to někomu náhodou nevadí? Buď mě bere takovou, jaká jsem, nebo ne, a pak mi je šuma fuk.

0 0
možnosti
PA

Pickup Anddropoff

14. 10. 2011 18:18
Bacha, mate slusny najezd na to, aby se z vas stala Peldova

Dejme tomu, tak za pet let....

Pro kazdeho je krasne neco jineho, ne kazdy muz hleda prazdnou ozdobu, nekdo chce vse, jinemu staci malo. Muzi ale hlavne chteji zenskou, ktera neni tak krasne komplikovana, mila Rebecko Siandrova.VVV

3 0
možnosti

oldiess

15. 10. 2011 8:07
Re: Bacha, mate slusny najezd na to, aby se z vas stala Peldova

Doufám, že jste taky krásnej - jako superinteligent jste se již projevil titulkem Vašeho příspěvku;-D

0 0
možnosti
PN

burden

14. 10. 2011 18:06
je to úplně jinak

Prosím vás kdo by chtěl krásnou ženskou? S krásnou ženskou je to jako s mercedesem - každý se chce svézt, ale nikdo to nechce mít v garáži. Ovšem na druhé straně je rozdíl mezi "chytrou" a "přemoudřelou". Dle fotky na blogu a textu mohu říci dvě věci:

1.) Jestli se považujete za krásnou, tak se buď mýlíte, anebo jste měla tragicky špatnou ruku na fotku.

2.) Toho, kdo dovede zplodit blábol tohoto druhu rozhodně za chytrého považovat nemohu, ať má měřené IQ jaké chce.

Připomínáte mi vtip, který se říká o Churchillovi. Když mu jedna dáma řekla" Vy být mým manželem, tak Vás otrávím." a on pohotově odpověděl: "Vy být má manželka, tak se otrávím sám."

2 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 14,04
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->