Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

sisasy

15. 10. 2011 6:52
stručně a jasně,

tak jak to jen žena umí.:-)

0 0
možnosti
MV

marka40

15. 10. 2011 5:40
Zajímavé......

Vy jste učnák nejprve vystudovala, zatímco můj manžel se ho nejprve vyučil................. Chytrý chlap NECHCE žádnou krásnou kokokodák, ale na druhou stranu ani krásnou intelektuálku, která celý den rozjímá nad nesmrtelností chrousta, ale připálí i čaj. Prostě chce chytrou ženskou do nepohody, stejně jako já jsem chtěla chytrého chlapa do nepohody. Nic víc, nic míň. Ač se to nezdá, je to mnoho.

0 0
možnosti
C

carolusI

15. 10. 2011 1:49
Krásná a chytrá

tak tyhle krásky bývají dost nesnesitelné. Já se spokojím s tou co je jen chytrá a neřeší to, že se obšas ohlédnu za přihlouplou krasavicí.

0 0
možnosti
PH

quasar11

15. 10. 2011 0:16
chmmm

Moje žena je hezká a její chytrost a moudrost spočívá v tom, že by tenhle "problém" určitě neřešila. Zakomplexovanou intelektuálku bych si totiž nikdy nevzal...

2 0
možnosti
MV

marka40

15. 10. 2011 5:43
Re: chmmm

Na tomhle je hjodně pravdy.;-)

0 0
možnosti
JH

hurkajan

14. 10. 2011 23:54
jsi

stromem jenž do krás rozkvétá jsi stromem jenž ovoce poznání plodí jsi stromem jehož se dotýkám stromem z něhož nástroje i život tvořím jsi stromem jenž dovede chřadnout stromem jenž smuten usychá stromem který na milost je vydán rukám svého zahradníka

0 0
možnosti
IB

ivobenes

14. 10. 2011 23:33
chci vše :-)

Má paní by určitě měla být pohledná a inteligentní současně.

IQ ovšem podle mne zcela přesně nevystihuje to, jestli je člověk života schopný, tím bych se rozhodně neřídil.

Ale s hledáním si hlavu nelámu, jelikož už naši prapředci věděli, že "Vrána k vráně sedá"; "Jaký šel, takového potkal"; a podobně...

0 0
možnosti
S

stedrik

14. 10. 2011 23:12
tak to vím docela přesně

chtěl bych krásnou a třebas i blbou ženskou, která by pět minut po sexu šla chytře prodat za pěknou řádku peněz. :-)

0 0
možnosti
C

Camino.

15. 10. 2011 0:17
Re: tak to vím docela přesně

Škaredý holky ty se drží zpátky

Jsou samy sobě na posměch

A vždycky maji krásný kamarádky

a proto mají v lásce pech;-);-)

0 0
možnosti
ZV

fichifi

14. 10. 2011 22:54
Proč

to řešíte? Nakonec se to pak popáruje, jak příroda řekne;-)

0 0
možnosti
MP

Nadnesený

15. 10. 2011 1:43
Re: Proč

Pán ráčí být zastáncem Osudu?

0 0
možnosti
R

realya

14. 10. 2011 22:38
Kdo jim to implementoval do hlav?

Proč si všechny ženské myslí, že jsou úžasně chytré? A proč to o sobě všude vykládají?

Kdo jim tenhle nesmysl vemluvil? Měl by být potrestán ;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

14. 10. 2011 22:51
Re: Kdo jim to implementoval do hlav?

některé fakt jsou.....ale zrovna ty to nemají potřevu kolem troubit;-)

1 0
možnosti
E

einorean

14. 10. 2011 22:38
že tyhle nesmysly ještě pořád nekoho baví řešit

jasně, že mužům jde především o krásu - polovina z nich jsou hlupáci s podprůměrným IQ, kterým se lépe žije s hloupoučkými slepičkami, které vzhledem k počtu krásných a zároveň inteligentních žen poznají nejsnáze právě podle krásy... stejně tak si ženy vyhledávají divoké, nespoutané a silné muže, aby s nimi mohly podvádět ty inteligentní a starostlivé tatínky, se kterými chtějí mít děti... nejde ani tak o stereotypy, protože obojí platilo a stále platí, jde o to, že na každou charakteristiku muže, lze najít velmi podobnou charakteristiku ženy... pointa? přestaňte furt hledat nesmyslné rozdíly mezi pohlavími, a hlavně nehodnoťte, co je správné, díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->