Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Pepan A2

4. 7. 2011 12:29
Jak mám políbit ruku stvoření,

které hulí  na ulici jednu cigaretu za druhou a slovníkem si nezadá s horníkem z OKD?

0 0
možnosti
ZK

SID09

4. 7. 2011 12:52
Re: Jak mám políbit ruku stvoření,

Ale paní by se to móóóóóc líbilo, kdybyste líbal i ty smradlavý pracky ;-D!!

0 0
možnosti
A

APEG

4. 7. 2011 11:43
Tedy

stalo se mi to víckrát, asi jsem se pohybovala v těch správných kruzích, je to jako se vším, je to příjemné od člověka, který je Vám milý, v opačném případě jsem z toho byla spíše v rozpacích, a v maximálním případě se mi to fyzicky nelíbilo vůbec, to už bych fakt radši, aby mi oblizoval ruku baset. Dávám proto přednost stisku ruky, a pokud chcete postaru, stačí mírná úklona.

0 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

4. 7. 2011 11:21
Ach

kde jsou ty doby, kdy muži ženám líbali ruce. A ženy vařily mužům teplé večeře. :-(

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

4. 7. 2011 12:27
Re: Ach

R^

0 0
možnosti
JN

Janhura

4. 7. 2011 11:13
Prosím citovat raději Gutha-Jarkovského než komunistu Špačka

Komunista Ladislav Špaček "sa prekabátil" a ve svém životopise členství v KSČ (do listopadu 1989) zamlčuje, nyní je za pana Etiketu.

.

No a jak to Šiander vypadá dál , tedy už máš chlapa?

A co se týče líbání rukou - v Maďarsku naprosto běžný pozdrav, a bylo tomu tak i za komunistů.

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

4. 7. 2011 12:50
Re: Prosím citovat raději Gutha-Jarkovského než komunistu Špačka

No a, že byl v KSČ? Že je dnes úspěšný, umí se chovat a etiketu učí národ snad nevadí :-)

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

4. 7. 2011 11:01
Protože

jsme v 21.století.

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

4. 7. 2011 11:07
Re: Protože

To jsme teda v pěkný kaši...

0 0
možnosti
JVJ

Jsem v Ječný

4. 7. 2011 10:28
No, důvodem může být také to, že ženy

přebírají zvyky amerických "krůt" a jsou schopny toto gesto označit za harašení. :-(

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

4. 7. 2011 10:35
Re: No, důvodem může být také to, že ženy

;-D;-D

0 0
možnosti
M

Michaell

4. 7. 2011 10:28
Podáním rukou nic nezkazíte,ale polibkem můžete

Vy píšete,že Vám dotyčný políbil ruku. Co si pod tím máme představit? Dotkli se jeho rty vaší kůže na ruce? Potom by to bylo nehygienické. A nebo to jen předstíral,jak pan Špaček radí?

Ale i on to opsal od Guth Jarkovský.

Prý se mají ruce líbat starším dámám. Takovým gestem by mohl muž i některou ženu urazit.

0 0
možnosti
HRŠ

Beky

4. 7. 2011 11:04
Re: Podáním rukou nic nezkazíte,ale polibkem můžete

Pěkné dopoledne, Michaelli,

děkuji za Váš příspěvek.

K Vašim otázkám - ano, muž mě políbil ruku a jeho rty se dotkly mé kůže. Podle společenské etikety to správné není, nicméně já spíš vidím gesto onoho muže víc než že to neudělal správné. O tom, že to není hygienické ani neuvažuji (ostatně oproti podání ruky je to mnohem hygieničtější, to mi věřte! Rukou šaháme na kdeco...). Nevidím nic špatného na tom, že pan Špaček navazuje na tradici J. G. Jarkovského. Pokud argumentujete tím, že se ruce mají líbat starším dámám dokazujete, že jste nečetl ani knihu od L. Špačka ani od J. G. Jarkovského (ani můj blog). Velmi doporučuji.

Přeji pěkný den a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

4. 7. 2011 10:23
Jooo...

...kde jsou ty staré časy...

0 0
možnosti
B

bruselátor

4. 7. 2011 10:20
jednodychá odpověď

protože ženy nenosí rukavice

0 0
možnosti
HRŠ

Beky

4. 7. 2011 11:07
Re: jednodychá odpověď

Pěkné dopoledne, bruselátore,

myslím, že tím to není. Kdyby nosily ženy rukavice, byla by to další překážka k tomu, proč jim ruku nepolíbit. Bylo by to spíš složité.

Přeji všechno dobré a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0 0
možnosti
PJ

Paja_jaja

4. 7. 2011 10:09
Jednoduchá odpověď

Dobrý den, mám pro vás velmi jednoduchou odpověď: Protože nám ženy dovolily líbat je na ústa. :-)))

Tak proč se spokojit hřbetem ručky? :-)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->