Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

oslik

7. 6. 2011 12:06
Na vašem věku není špatného nic.

Avšak patrně neznáte výpočtový vzorec, podle kterého máte hledat protějšek. Ten vzorec vypadá takto: optimální věk ženy = (věk muže / 2) + 7. Avšak pozor, platí to jen do věku 35 let ženy! Pokud tedy chcete najít muže vhodné věkové kategorie, počítejte takto: (32 - 7) * 2 = 50. Takže neváhejte, za 3 roky se budete muset spokojit už jen s muži "mladými" 56 let. ;-D

Pozval bych vás na rande, abyste nebyla smutná, jenže jste už o rok přestárlá. ;-)

0 0
možnosti
JC

Jarcho

7. 6. 2011 12:17
Kdo ten vzorec vymyslel?

Znám ho, ale neznám autora. Bylo to Plzák nebo Parkinson?

0 0
možnosti
JN

Janhura

7. 6. 2011 10:47
Fyzický zjev často odráží věk mentální

Vícekrát jsem se při procházení osobních údajů zarazil (aniž bych to navenek dal znát) nad věkem ženy, se kterou jsem hovořil. Například bylo uvedo 42 let, přičemž vypadala na 23. Bohužel nižšímu věku odpovídal stupeň inteligence.

Vždy je něco za něco :-)

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

7. 6. 2011 10:49
Re: Fyzický zjev často odráží věk mentální

Ve 42 na 23? No no...

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

7. 6. 2011 10:41
Jak to,

že jste ve 32 letech sama? Skončil nějaký dlouhodobý vztah nebo jste sama ráda?

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 6. 2011 10:44
Re: Jak to,

já bych byl v 32 letech taky rád sám, ale nebylo mi dopřáno;-D .....ne, nemohu si stěžovat ......to bych teprve zažil;-D

0 0
možnosti
S

Serotonin

7. 6. 2011 10:31
je mi 33

ale vzpominam si, ze kdyz mi bylo 26, tak zena 32 pro mne byla neprekonatelne stara. Ono je to tak, ze zeny se orientuji na starsi muze a muzi na starsi zeny. Vekova kategorie muzu pro vas je tak 32-40. Kdyz jsme byl mlady, tak jsem byl pro nektere holky stejneho veku mlady nezkuseny blbecek, ony prece chodi s temi o 5 let starsimi. No dnes se to obraci. Ja jsem atraktivni pro ty mlade a zeny maji po tricitce smulu, jsou moc stare. Urcita spravedlnost v tom je

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

7. 6. 2011 10:29
A je pro Vás lepší,

když už se nikdy neozve, nebo když si s Vámi něco začne a pak stejně uteče za mladší?

0 0
možnosti
IB

isabell

7. 6. 2011 12:40
Re: A je pro Vás lepší,

;-D vy jí teda dáváte chlape bídná...

0 0
možnosti
S

stepulka

7. 6. 2011 10:26
Každý věk je príma

je to jedna z mála spravedlností na světě :-)

Po třicítce jsem se cítila jednoznačně lépe a pořád se to zlepšuje ;-)

Radost a dobrý pocit ze života je v hlavě. A když k tomu nezanedbáváme i fyzično, není nač si stěžovat.

Já jsem do třiceti byla zamindrákované tele.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 6. 2011 10:28
Re: Každý věk je príma

mě se to taky tak prudce zlepšuje.....že ještě chvíli a už to nebude k vydržení;-D

0 0
možnosti
VS

Astaroth

7. 6. 2011 10:26
stara breca

32 je geriatricky vek, ja bych se ale zejmena uz nikdy neozval v pripade, kdyby divka mela muzske prijmeni a usilovne by na nem lpela a propadala hysterickym zachvatum, kdyby ji napr. v praci nekdo oslovoval "p. Sianderova" Rv

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 6. 2011 10:22
jako objekt na slehnutí bez hnízdění

se možná naivní dvacítka jeví lépe než mazaná třicítka;-D

I když "my gentlemani" kvůli věku nediskriminujeme nikoho, hlavně když je "chic";-DR^

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

7. 6. 2011 10:13
muži mají rádi dvacítky

Fyzická krása a neopotřebovanost materiálu není to nejpodstatnější. Důležité je myslím to, že s mladýma holkama člověk asi snáze blbne, lépe se jim imponuje, nemají různé speciální požadavky a muž také nenaráží na něčí "jasný názor". Mladší člověk je prostě živější, tolerantnější, tvárnější, živelnější.

Naopak u třicítek hrozí, že zmíněná dáma má zvýšenou potřebu založit jednotku státu a chce hnízdit. Navíc hodně třicítek prostě nemá mužům co nabídnout - jsou vzdělané, mají rozjetou kariéru, jsou finančně zabezpečené, ale jako osobnosti jsou takové nijaké. Řada single holek po třicítce prostě muže nezaujmou, protože nejsou ničím charakteristické - nemají koníčky nebo koně, zájmy a prostě není, o čem si povídat. Jasně, zajít na víno, porandit, ale na dlouhodobější vztah to není, chybějí témata k hovoru a společné zájmy. Koloběh práce - kosmetika - fitko - nákup - pařbička prostě chlapům nestačí. Nejsou takové všechny, ale znám jich dost.

0 0
možnosti
DN:

dobrá nálada :D

7. 6. 2011 10:05
já si nemyslím,

že by chlapům vadili 30-ky. Právě naopak. Nevím čím to, ale osobně cítím zájem opačného pohlaví právě po 30-ce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 15,71
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->