Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

SID09

7. 6. 2011 20:07
A co tím chtěla básnířka říci ?

Vím, že bych to neměl říkat tak otevřeně, ale možná si jen moc fandíte. Ti chlapi byli velcí kavalíři. Misto aby vám na rovinu řekli na kolik vypadáte, tak vám chtěli jen uděli radost a vy z toho hned děláte závěry, jak jsou nadržení na mladý zeječice. ;-)

0 0
možnosti
FV

Fátima Vopršlíková

7. 6. 2011 19:22
Ja vas nevidela v realu, ale fotka rika jasne 30+

Takovy clanek na mne dela dojem, ze je napsan, aby si pisatelka zvedla sebevedomi, ze vypada mladsi.  Nesetkala jsem se s muzi, kteri po zjisteni praveho veku vycouvali, pokud teda nehovorime o vekem pod zakonem. Nekomu se libite, nebo se hodite do prace, a nekdo si myslel, ze vas vek je 26 a pritom vam je 32 a on najednou zmenil nazor? Nesmysl. Normalni clovek poblahopreje, ze to je skvele, ze vypadate mladsi a jde se dal. Vekem to nebude, mozna je to vymluva, mozna si lzete sama sobe.Jiste otazka zustava, kdo si mysli, ze vypadate na 26, kdyz z fotky kouka 30+. Navic jste driv mlzila, jak jste svobodna, rikate si single, a skutecnost je, ze jste 2x rozvedena.

0 0
možnosti
V

Viki007

7. 6. 2011 19:28
Re: Ja vas nevidela v realu, ale fotka rika jasne 30+

Rebčo, tady máš svou Wendolene, na druhé straně máš u Astarotha podrobnější rozbor :-);-).

0 0
možnosti
MP

martin pinc

7. 6. 2011 18:29
Co na to říci?

Rebeko, nejspíš potřebujete potkat někoho, kdo vás bude opravdu milovat - takovou, jaká jste. Takovému muži nebude záležet na tom, kolik vám je, ale bude vás chtít pro vás samu. Jste krásní a inteligentní žena, takže doufejte a věřte. A také (možná především) se za to modlete (ale to vy asi víte)...

0 0
možnosti
M

mevak

7. 6. 2011 17:38
Dívčí mládí je krásná věc, ale ......

.......ještě krásnější je ta nádhera věku třicátého. Bohužel ale  trvá ukrutně krátce , ještě méně, než to mládí.

0 0
možnosti
JA

100dukátů

7. 6. 2011 15:53
Co takhle

zkusit návštěvu u psychologa. Třeba něco poradí.

0 0
možnosti
HRŠ

Beky

7. 6. 2011 16:28
Re: Co takhle

Zdravím Vás, 100dukátů :-)

dovolte, abych Vám vysvětlila pravý smysl článku (je totiž zřejmé, z toho, co píšete, že jste jej nepochopil!).

Zamýšlím se nad tím, jak je zajímavé, že muži považují ženu ve 32 letech za neatraktivní, jenže když se mylně domnívali, že je jí 26 let, tak o ni stáli. Jak jste jistě pochopil z mého článku, jsem se svými 32 lety spokojená a cítím se nejlépe ve svém životě. Vaši radu - vyhledat psychologa (navíc, když jsem psychologii studovala) - považuji za zbytečnou.

Pěkný den přeje a je v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0 0
možnosti
E

Eglund

7. 6. 2011 14:22
Nebude to věkem

Ono hodně udělá to jméno. Když i průměrně inteligentní chlap uslyší, že si ženská przní jméno do mužské podoby, pomyslí si, že je kráva. Možná ani není, ale rozhodně ji ze sebe dělá.

0 0
možnosti
N

NewDorianGray

7. 6. 2011 15:09
Re: Nebude to věkem

Někdy se mi stává, že si ještě před kliknutím na tlačítko odeslat všimnu, že jsem napsal hodně debilní příspěvek. Nelituju těch marně stisknutých kláves a ten text smažu. Proč to neděláš taky tak?

0 0
možnosti
HZ

DADAnce

7. 6. 2011 13:47
Jelikož už tyhle společenský hry nehraju,

přestávám je kapku chápat... Většinou to potkávám jako podlé lichotky nebo bezelstnou upřímnost těch dvacítek... Třeba když nám jeden Turek chtěl mermomocí prodat koberec a vzal to přes ješitnost: "Kolik ti je?" Já :"Hádej." Přimhouřil oči, zkušeně odhadl, ubral mi tak deset let a vypálil numero. "No přesně! Jak´s to uhodl?!" Co tomu se stalo s obličejem...

0 0
možnosti
S

stedrik

7. 6. 2011 13:37
nezoufejte,

animátoři na jižních plážích čekají jen na vás, potřícátníce.:-) Rozbijte prasátko, jiné zvířátko už čeká.;-)

1) Jsou krásní a mladí.

2) Jsou nespoutaní, rádi si užívají (jak mnoho žen říká – experimentují).

3) Jsou bezstarostní, roztomilí a nebojí se (na zkušenostech nezáleží).

4) Chtějí se vázat.

0 0
možnosti
V

Viki007

7. 6. 2011 18:04
Re: nezoufejte,

Stedriku, nebuď na Rebču tak zlej! Radči ji běž nabalit, když už se tak inzeruje ;-)! Určo neprohloupíš, už to není žádná hloupá husička a ví, co chceš :-P.

0 0
možnosti
N

NewDorianGray

7. 6. 2011 12:33
Přemýšlím, jestli se cítit blbě.

Jsem totiž ještě starší než autorka. Ještě ráno jsem se cítil dobře, ale pak jsem si přečetl tenhle článek... Je to dobrý, četl jsem nepozorně, tohle se týká jen ženskejch. Sláva, už je mi zase líp. :-)

0 0
možnosti
HRŠ

Beky

7. 6. 2011 12:36
Re: Přemýšlím, jestli se cítit blbě.

Pěkné odpoledne, NewDorianGray :-)

děkuji za humorný příspěvek, ale nenechte se zmýlit, i na Vás časem dojde ;-D Ale máte pravdu, u mužů se to tak neřeší jako u žen. A já nevím proč? Je to trošku nespravedlivé...

Příjemný letní den přeje blogerka H. R. Šiander

0 0
možnosti
JC

Jarcho

7. 6. 2011 12:26
Je to normální a bylo to tak vždycky.

Mladého kluka žádná nechce (přestože v 18-20 mají muži nejvyšší sexuální apetenci i schopnosti), ale jak muž stárne, jeho možnosti se stále zvyšují a stále se zvětšuje počet žen, mezi nimiž si může vybírat: každý rokem jeho života přibyde jeden ročník žen mladších než on!

Naopak o mladé dívky je velký zájem a každý je chce (přestože nejvyšší sexuální apetenci mají ženy až mezi 30 až 40 lety) a jak stárnou, jejich možnosti se stále zmenšují, neboť každým rokem klesá počet disponibilních mužů starších než ony.

Je divné, že si toho dvacítky nejsou vědomy. Kdyby si toho byly vědomy, neodkládaly by výběr stabilního partnera pro založení rodiny až na dobu po své třicítce, kdy je již jejich možnost výběru značně omezena.

Ženy na odkladech sňatkového výběru prodělávají, muži na tom naopak vydělávají.

Tak to bylo vždy, co společenská paměť lidstva sahá.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 6. 2011 12:34
Re: Je to normální a bylo to tak vždycky.

kam sahá lidská paměť nevím, ale jistý je, že ruka chlapa šahá po dvacítkách;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->