Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 6. 2011 11:14
značky jsou pěkný

líbí se mi kombinace jednosměrného provozu a zakázeného průjezdu. Mám rád volbu. Takhle si můžu svobodně vybrat, za co tu pokutu dostanu.;-D

0 0
možnosti
PK

dolch

15. 4. 2011 14:01
Značka obytná zóna

u týhle značky jsem nikdy nepochopil, co znamená ten domeček na saních. Nevíte někdo? :-)

0 0
možnosti
L

Leinad

22. 7. 2011 9:23
Re: Značka obytná zóna

Mně to připadá, jako čára s budoucím pohybem nakresleného auta auta(silnice?) těsně kolem domečku. Saně mě nenapadly.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

14. 4. 2011 10:42
velmi by mi to

vyhovovalo, pokud značce podobná úprava neubírá na přehlednosti, je to prima. ale asi by to chtělo příšerné povolovací řízení... :-/

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

14. 4. 2011 10:25
Týc je borec :)

rozhodně bych byl pr rozmanitost ;-D Ale jsme stát plný nařízení a .... ;-€

0 0
možnosti
JN

Janhura

15. 4. 2011 13:53
Re: Týc je borec, ale pro úplnost

ta jeho skupina se správně jmenuje 100hoven

0 0
možnosti
BP

Bílá paní

14. 4. 2011 10:25
Na světě je spousta zemí,

kdyby měla každá vtipně (a hlavně po svém) upravené značky, byl by z toho za chvíli pěknej guláš. I když mi to přijde leckdy vtipné a zrovna ty semafory bych nechala, tam ta jednotnost značení mezi zeměmi není ani dnes.

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->