Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

comme il faut

3. 3. 2011 1:40
Podívat se, to se podívám,

ale to se dá dělat nenápadně. Ovšem otáčet se, usmívat a mrkat na osobu opačného pohlaví v přítomnosti partnera, to dělá jen buran.

0 0
možnosti

kostižer

2. 3. 2011 16:33
Já jsem se domníval, Rebeko ,že.......

.....Židovky nežárlí . Budu tedy  muset přehodnosti své historické náhledy .

0 0
možnosti

pěnice

2. 3. 2011 15:52
Nikdy jsem nebyla žárlivá,

vlastně mě to ani nenapadlo.Říkala jsem si,že buď se bude mně držet sám,nebo se pustí a půjde jinam.A já ho za nohu držet nebudu.A jsme spolu velmi,velmi dlouho.Ne že bych byla přehnaně sebevědomá,ale nebudu mu podsouvat dopředu něco,co nemá v úmyslu.

0 0
možnosti

vena65

2. 3. 2011 16:21
Re: Nikdy jsem nebyla žárlivá,

R^

0 0
možnosti

Kolokol

2. 3. 2011 14:30
Já šel minule s kamarádem z hospody

a vůbec mi nevadilo, že se kouká po ženských. Dokonce se za jednou i otočil

0 0
možnosti

petrph

2. 3. 2011 13:12
a jéje....

Když se dá dohromady flirtující chlap se žárlivkou tak je to vždycky vztah na facky.

Já jsem byl se svojí polovičkou včera v jednom  obchodě, prodavačka byla hezká,ale než jsem na ní stačil mrknout,tak komunikaci převzala manželka a společně spolu drbaly drbaly a na mne došla řada až při placení :-):-)

0 0
možnosti

vena65

2. 3. 2011 14:11
Re: a jéje....

Aspoň jste mohl nerušeně koukat po jiných.;-)

0 0
možnosti

oslik

2. 3. 2011 13:08
Kdo je na tom hůř se sebevědomím?

Chlap, který se průběžně ujišťuje, že ještě není odepsaný, nebo vy, která se zaleknete kdejaké dívčiny, která třebas i bez povšimnutí projde kolem?

0 0
možnosti

Antonín, topič

3. 3. 2011 11:20
Re: Kdo je na tom hůř se sebevědomím?

Tak, tak.

Je komické, když se nějaký člověk snaží měnit lidskou přirozenost....

0 0
možnosti

dixi7

2. 3. 2011 12:18
Já myslím,

že na tom není nic nenormálního, když se muž ohlédne po jiné ženě a dělají to všichni (kromě těch, kteří mají žárlivé partnerky a bojí se jich). Já se také dívám po jiných mužích, ale to neznamená, že bych s nimi hned chtěla strávit noc. Dělá mi dobře, když se za mnou muži otáčejí, alespoň vím, že ještě pořád vypadám dobře a to jistě každé ženě lichotí. Ale všechno má samozřejmě své meze.

0 0
možnosti

IfčaX

2. 3. 2011 12:48
Re: Já myslím,

Že jo? Taky jsem ráda, když se za mnou někdo otočí a nevím, proč bych to nepřála jiným. Jasně, pokud by to otočení bylo provázeno tím, že ji přítel začne honit, aby ji pozval na kafe či řekl si o telefon, to je něco dost jiného, ale prostě se jen podívat? Komu a proč by to mělo vadit?

A jestli s číšnicí učiní nějaký vtípek, tak je taky fajn, že je komunikativní a společenský. Teda, pokud to nejsou vyloženě sexuální narážky či nějaká pozvání k bližším kontaktům.

Přece mě ten člověk taky na něco klofnul a jestli to byla jeho společenskost a vtip, tak přece nemůžu čekat, že teď z něj rázem má být kakabus, co kouká akorát do země, aby náááhodou nevypadal, že nedejbože někde flirtuje. (A kdyby takový byl, těšilo by mě to?)

0 0
možnosti

Křišťálová briketa dnes

2. 3. 2011 12:08
Vy jste členem nějaké ženské obdoby Talibanu?

:-P

0 0
možnosti

Křišťálová briketa dnes

2. 3. 2011 12:12
Re: Vy jste členem nějaké ženské obdoby Talibanu?

Mimochodem, když jdete do práce, obchodu atd. malujete se ? Voníte se? A proč? Copak tam je s vámi váš partner? ;-):-P

0 0
možnosti

Katka1

2. 3. 2011 11:53
Flirt

Když jdu po ulici, muži se za mnou otáčejí. Usmívají se. Je to normální a mně se to líbí. Když se na mne zadívá pohledný muž, usměju se. Je to flirtování a je to v pořádku.

Když jde můj přítel po ulici, ženy se za ním otáčejí a usmívají se. Je to normální a jemu to dělá radost. Když se na něj cizí žena usměje, úsměv opětuje. Je to flirtování a je to v pořádku.

Kdyby ale před mýma očima dělal sexuální narážky na číšnici a pak si řekl o její číslo, zašlapala bych ho do země ;-D

Flirt je naprosto OK, ale vodcamcaď pocamcaď.

0 0
možnosti

Křišťálová briketa dnes

2. 3. 2011 12:09
Re: Flirt

Přesně tak, Káťo :-PR^

0 0
možnosti

Lafinta

2. 3. 2011 11:44
a s vámi nikdo nikdy neflirtoval????

A jestli ano, jak jste to přijala?

0 0
možnosti

Křišťálová briketa dnes

2. 3. 2011 12:10
Re: a s vámi nikdo nikdy neflirtoval????

Řekla "Tak takhle ne váženy, pane. Já jsem vdaná žena a křesťan ! Sľubili sme si lásku. Sľubili sme si vydržať" :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->