Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VC

vena65

2. 3. 2011 11:34
Proč si někteří jedinci pořád myslí

že svět se musí točit jen kolem nich. Mám přítele(-kyni), partnera, manžela a jsem přesvědčen, že všechna jeho pozornost musí být upřena jen a jen na mně. Ostatní neexistují. Co je proboha tohle za blbost?

Vy jste se nikdy nepodívala na přitažlivého muže? Nikdy jste neopětovala úsměv, nikdy jste si rychle neupravila šaty nebo  vlasy, když jste zjistila obdivný pohled nějakého muže? Probuďte se.

0 0
možnosti
V

Voloda_35

2. 3. 2011 12:22
Re: Proč si někteří jedinci pořád myslí

R^;-DR^ ale je to přece tak nekulturní a nehummání a genderově nevyvážené a tak nedůstojné a ponižující... ano je to pro muže velmi ponižující, projevit o tuto osobu zájem ;-D;-D

0 0
možnosti
TJ

ThomasJesenice

2. 3. 2011 11:20
Nehorázné???

To teda není.Je to především přirozené.Samozřejmě se musí vědět kde jsou hranice.:-)

0 0
možnosti
MV

phoebe79

2. 3. 2011 11:27
Re: Nehorázné???

souhlas! Nemám ráda pokrytecké chování, kdy ženská chce po chlapovi pomalu tvrzení, že žádná jiná ženská než ona pro něj není přitažlivá, vztah je i o jiných věcěch... tvrdit o krásné ženě či muži, že se nám fyzicky nelíbí, jen kvůli protějšku je pokrytecká blbost,.... už vidim ženský, jak naproti nim jde George  Clooney nebo něco podobnýho, a že se neotočej!;-D;-D

To jestli, druhý člověk flitrování hned spojí s podváděním, nebo je to jen přirozené se "pouhé" podívání nebo lehké zaflirtování, které nemá další úmysly, to už je individální;-)

0 0
možnosti
B

bruselátor

2. 3. 2011 11:19
ale vždy%t ženy dělají to samé,

akorát méně nápadně:-). A s tím dokonalým poprsím, nevím, nevím, řekl bych, že je to spíše vizitka dokonalých podprsenek a vycpávek.

0 0
možnosti
RL

limbursky.blog.idnes.cz

2. 3. 2011 11:29
Re: ale vždy%t ženy dělají to samé,

;-D jo, nikoliv to samé, ale mnohanásobně více. Nebo vy snad ráno trávíte v koupelně u zrcadla desítky minut líčením šmínků a podobnýma nesmyslama? A pak se dámy diví, že na ně civíme jako na zjevení, když ho ze sebe dobrovolně činí. ;-)

0 0
možnosti
JK

j.kotlin

2. 3. 2011 11:15
Hani,

se sklopeným zrakem se musím přiznat, že to dělám také. Ano, podívám se na hezkou dívku, usměju se. Jen pro ten pocit, že se sobě líbíme. Nic víc v tom není. A protože láska není jen o kráse, tak takové věci mohou trápit jen někoho, kdo lásku ponižuje na sexuální chtíč. Protože pro mě jsou důležité i jiné hodnoty, které ladná chůze modelky, nebo hezký zadeček prostě nenahradí. Pokud si tedy myslíte, že přítel ve vás má jen sexuální objekt a více jsou jeho city ploché, pak je čas na to ho pustit k vodě. Hodně štěstí. ;-)

0 0
možnosti
PS

a-b-c-d

2. 3. 2011 11:25
Re: Hani,

jasně - buďte realistka a věřte, že Váš chlap Vás miluje pro jiné hodnoty, než je hezký zadeček a kouzelňoučká, kulaťoučká a krásně pevná ňadýrka - miluje přece Vaši duši - tak V8m nemusí vadit, že slintá po kolemjdoucích hajtrách .. nebo že se na nich občas třeba i vy..to, udělá, ne?

0 0
možnosti
RL

limbursky.blog.idnes.cz

2. 3. 2011 11:12
Dobrý den,

vaše věta "Jdete po ulici, živě se bavíte se svým přítelem, se kterým chodíte pár měsíců" má znamenat, že vaše vztahy s muži trvají nejdéle pár měsíců? Nevím, ale z článku to tak nějak vyznívá. Pak se zkuste asi spíše zamyslet nad svým "flirtováním", nebo snad nechcete tvrdit, že "za všechno můžou oni, to já nic"...? :-)

To, co popisujete, je úplně normální a dlohodobý vztah takové věci nemohou ohrozit, naopak mohou ho posilovat. A pro dlouhodobý vztah, pokud o něj usilujete, musíte i vy něco udělat. V tom vám přeji hodně štěstí. ;-) R^ V (to srdíčko není flirt, ale klidně si to tak vysvětlujte, jinak sluší vám to.)

0 0
možnosti
V

Voloda_35

2. 3. 2011 12:24
Re: Dobrý den,

a divíte se těm mužům, že s ní vydrží jen pár týdnů( měsíců) .... ;-D;-D já tedy ne...;-D

0 0
možnosti
TJ

ThomasJesenice

2. 3. 2011 10:53
Milá Hano

Jste uplně mimo.Chlap kterej se nepodívá po cizí ženě není normální.Právě to že se po cizí ženě podívá by vás mělo ubezpečit v tom že je to ještě CHLAP.!

0 0
možnosti
JN

Yesname

2. 3. 2011 10:41
Pani,

dělá to každej (i každá), ale má to bejt vocaď pocaď. A tohle jste si vymyslela. Takhle to totiž nefunguje, nebo jste úplně praštěná, jak blbě si vybíráte.

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

2. 3. 2011 10:27
Hani, kluk...

který tohle dělá okatě je hulvát s puberťáckými manýry. Je normální, že se chlap podívá po pěkné holce. Stejně jako se já  usměju na sympaťáka. ;-)Ale všechno musí mít hranice. Pokud nemá - co s ním, poslat k vodě - těch kterých budou mít oči jen a jen pro Tebe...těch je - naštěstí - dost.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->