Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já to nebyl, já to nebil!

29. 5. 2010 11:11
Jako nápad to není až tak špatný,

jen to mělo zahrnovat všechny volební strany. Ale pokud to alespoň pár voličů "nakopne" a přivede k volbám, tak jedině dobře [>-]R^

0 0
možnosti

SID09

29. 5. 2010 10:43
Rebeko, Rebeko.....

Blahoslavení chudí duchem, kteří takovým ptákovinám, věří, jako vy.!!!!!!

0 0
možnosti

viveka77

29. 5. 2010 11:20
Re: Rebeko, Rebeko.....

Ale no tak, vždyť je to vtip. :-)

0 0
možnosti

dolch

29. 5. 2010 9:51
To už tu bylo

Podobný diagram měl už Franta Matějka a i ten to někde ukrad. Zdá se to logické a legrační, ale není. Už druhý krok je zcestný - pirátskou stranu netvoří a nevolí piráti. Neboli, ne každý, kdo volí piráty musí být nutně pirát. Dále se na konci grafu vyskytuje několik stran, které rovněž není možné volit při smyslel, tedy se zdravým rozumem. Čili nemají co dělat za možností "máte rozum".

0 0
možnosti

sir Humphrey - stálý tajemník JV

29. 5. 2010 9:56
Re: To už tu bylo

Byl stejný. A je to cajk, dal jsem jim ho

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

29. 5. 2010 9:45
Máte recht

na podobobných principech dnes funguje novinářská etika MFD - krásný to doklad manipalitivní šikovnosti. Nevím, mně to přjde trochu primitivní. I dneska na první straně prožitek z kampaně redaktora údajně provázejícího Nečase a redaktora údajně provázejícího Paroubka. Chudák první redaktor musel brzo vstávat a pozdě chodit spát - a to jen kvůli neuvěřitelné pracovitosti pana Nečase. Chudák druhý redaktor celou kampaň strávil prostudováváním gumánství či gurménství a to jen proto, že se ten parvenu Paroubek někde zmínil, že za jeho vlády bohatí papat kaviár nebudou a budou mít menší auta. To je v kostce politická rubrika pod vedením pana Částenského. Nikdy jsem neměl nic proti jakkoli někomu nakloněným novinám, ale až takový primitivismus. Podobné je to i s Vaším rozhodovacím grafem.

Víte autorko, já tyhle manipulace nemám rád z principu, jakkoli jsou, byli a budou.

0 0
možnosti

sir Humphrey - stálý tajemník JV

29. 5. 2010 9:51
Re: Máte recht

Chlape správně, jsi tu omylem. Hybaj na Novinky!

0 0
možnosti

BořekŠikula

29. 5. 2010 9:37
Lepší návod

Narazil jsem na lepší návod: protože v každé straně jsou lidé, kvůli kterým bych ji nevolil, tak si vyberu ty strany, které jsou přijatelné. Z těchto několika lístků za plentou náhodně jeden vyberu a dám do obálky, aniž bych se na něj podíval. Ostatní vyhodím, také se na ně nepodívám. Takže jsem volil to, co považuji za správné ale když nějaký politik bude dělat blbosti, nebude mě štvát, že zrovna tohoto pitomce jsem pomáhal zvolit.

0 0
možnosti

viveka77

29. 5. 2010 9:36
To je super :-)))

Doufám, že neporuším ničí autorské práva, když to rozešlu kamarádům ;-D

0 0
možnosti

sir Humphrey - stálý tajemník JV

29. 5. 2010 9:49
Re: To je super :-)))

nejni pozdě? ;-(

0 0
možnosti

sir Humphrey - stálý tajemník JV

29. 5. 2010 9:31
došel jsem až k zeleným. BERANŮM

:-)

0 0
možnosti

Dispute

29. 5. 2010 9:26
Také jsem dostal rozhodovací strom mailem, je to vaše dílko?

Nebo jste převzala blíže neuvedený zdroj? Pokud je to Vaše, tak je to pěkné. Pokud není, tak to se nedělá převzít bez uvedení zdroje ! 8-o

0 0
možnosti

KRUTÁ PRAVDA

29. 5. 2010 9:17
poslušně glásím, že dle vás zřejmě nemám rozum

stejně jako moji rodiče a kupa mých známých:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->