Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gusta Deputát

19. 5. 2010 20:25
Kdo nevolí

ať nejí :-P

0 0
možnosti

sabka

19. 5. 2010 20:23
svatá pravda,

vidím to podobně, není z čeho vybírat....Rv

 Nesouhlasím s názorem, že volby ignorují pouze nezodpovědní. Můj přítel je komisařem u kriminálky s dvěma VŠ a k volbám by ho nikdo nedostal.

Já to tam  asi hodím Milošovi, líbí se mi jeho bonmoty a spojuje nás Becherovka..;-)

0 0
možnosti

Crimea

19. 5. 2010 20:10
Docela jste mě překvapila

Čtu Vaše blogy pravidelně a zrovna od Vás jsem takovou pasivitu nečekala. Když už nemůžete hlasovat pro něco, nevyberete si ani proti něčemu (či někomu)? Představu, že nevyužitím volebního práva demonstrujete svou nespokojenost s naší politickou scénou a přinutíte politiky, aby se zamysleli, považuji za dost naivní. To by to Vaše gesto muselo mít nějaký reálný dopad, což se nestane, protože 200 křesel v Parlamentu se zkrátka rozdělí na základě menšího počtu hlasů. Kdybych já na tom byla jako Vy a takzvaně neměla koho volit, stejně bych šla a hodila tam tu nejsmysluplnější kandidátku bez ohledu na to, že by ona strana (třeba ti jurodiví piráti) měla pramalé šance překonat laťku.

Já jsem také s lecčím nespokojená, ale tyto volby jsou pro mne referendem o cestě do Řecka, takže není co řešit.

Vaši volbu či nevolbu každopádně respektuji, ale musím říci, že mě to poněkud mrzí...

0 0
možnosti

Yesname

18. 5. 2010 20:54
Vaše věc

Nevolte, ale pak si nestěžujte.

0 0
možnosti

Rodnok

18. 5. 2010 17:54
dle titulku

jsem myslel, že jde o voliče SSO nebo podobných šašků.

0 0
možnosti

Stará kára

18. 5. 2010 17:38
Volebního práva se nelze vzdát

Nelze se vzdát žádného zákonného práva. Vy jste se rozhodla svého práva nevyužít.

0 0
možnosti

nnevimm

18. 5. 2010 17:05
SSO

Strana svobodných občanů R^ http://www.svobodni.cz

0 0
možnosti

Luborka

18. 5. 2010 16:50
Vzdát se

je opravdu to nejjednodušší co člověk může udělat. Pro koho tento krok máte v úmyslu udělat? Nu což, je to Vaše volba.

Osobně jsem vždycky říkala, že politika je špinavý hadr, který nelze vyprat a se špinavým hadrem těžko něco vyčistíte do čista. Vyhýbala jsem se výrazným politickým aktivitám, nicméně zatím jsem vždy volila, pokud jsem mohla. Teď jsou to v mém životě třetí volby, kdy je mi to zákonem znemožněno, prostě proto, že nejsem občanem, a nejsem ním proto, že se nechci vzdát toho občanství, které jsem nabyla svým narozením, byť moje matka občankou tohoto státu je. Vím jedno, pokud bych mohla volit vybrala bych si stranu, která nemá žádné vazby na současný parlament, a ty parlamentní se ji bojí, proč by bojkotovali jejich skutečné preference? Pokuste se, pokud Vám na něčem společném záleží (?)  popřemýšlet, jak by jste uvažovala, pokud by jste nemohla volit. To je jiné než se vzdát když , volit můžete. Třeba vybírejte mezi těmi, kdo si neztěžují na to, co jiní způsobili.

0 0
možnosti

Tecumtha

18. 5. 2010 15:50
Teď jsem to Martine013 pochopil ...ta hláška, že NEVOLBOU

se nebudete podílet na svinstvech politiků - ta přesně ukazuje na již mnou zmiňovanou vaší naivitu. Respektive bych to asi nazval jinak. Člověk, která nepochopí, že nevolbou PRÁVĚ NEJVÍCE PODPORUJE stávající parlamentní strany ... ten musí být slušně řečeno "jednoduchý". No nic - tak se nadále ubezpečujte, že nejste za nic zodpovědný... to je totiž asi to jediné, co umíte . Být nezodpovědný .

0 0
možnosti

martin013

18. 5. 2010 16:00
Re: Teď jsem to Martine013 pochopil ...ta hláška, že NEVOLBOU

Ale no tak! Nechtěl jsem vás rozpumprdlíkovat! Za chvíli začíná hokej s Kanadou, to bude zřejmě větší rajc. V čem jako nevolbou ty současné parlamentní strany tak strašně podpořím? V tom, že jim o něco naroste armáda nevoličů, která je už skoro stejně tak velká, jako armáda voličů? Chcete snad říct, že všichni nevoliči jsou "jednodušší" ? Víte, rozdíl je v tom, že já se takto voličům nešklebím. Nechávám  jim jejich právo a vlastní uvážení, jak s ním naloží. Tak mi nechte to moje, bez urážek a komentářů.  Možná je to mnohem zodpovědnější přístup, než ten váš.

0 0
možnosti

Tecumtha

18. 5. 2010 15:45
No vidím, že pro martina013 je nutná poznámka

nikdo vám vaše právo nevolit nebere. Nicméně mně zase nikdo nemůže brát právo prohlašovat, že NEVOLIT je HLOUPOST . A nechť druzí posoudí, kdo z nás má pravdu .

0 0
možnosti

martin013

18. 5. 2010 15:53
Re: No vidím, že pro martina013 je nutná poznámka

Já vám ho rozhodně neberu. Prohlašujte. A volte. Podle libosti.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS