Diskuse

10 nejkrásnějších vánočních filmů, které vás naladí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chateauneuf za 14.90,-

13. 1. 2010 14:48
odpad!

RvRvRvRvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti

Beky

13. 1. 2010 23:54
Re: odpad!

Zdravím chateauneuf za 14,90,- :-)

děkuji za hodnotný názor 8-o

S přáním všeho dobrého, H. R. Šiander

0 0
možnosti

honza.skypala

12. 1. 2010 12:58
Chybí mi tam ten nejlepší vánoční film vůbec

Nejlepší vánoční film, který mě pravidelně vánočně naladí, je Die Hard. Na ten nic nemá.

0 0
možnosti

Sam Raften

11. 1. 2010 17:51
určitě ještě Sám doma

0 0
možnosti

Princess Marky Lynd of Windsor

6. 1. 2010 4:10
MOžná bych tam nechala ten Miracle na 34. ulici

nebo Love Actually, to je vánoční, ale Bridget Jones není vánoční film, spíš je to chick flick, really. A Pelíšký? To je divnej seznam, pro mně jsou vánoční hlavně pohádky, jako Tři oříšky pro Popelku, připomíná mi to moje dětství.

0 0
možnosti

Beky

7. 1. 2010 9:18
Re: MOžná bych tam nechala ten Miracle na 34. ulici

Zdravím, Princess Marky Lynd of Windsor,

děkuji za Váš názor. Bridget Jones mám moc ráda, protože ve dvou filmech (v prvním i ve druhém, volném pokračování) ukazuje, jak vypadají vánoce a Štědrý den single. Se vším všudy, co k tomu patří, od trapných a oplzlých poznámek rádoby strýčka až po navlečení se do šatů, které vypadají jako koberec ;-D Ani se nedivím, že vysvobozením je buď opití se nebo odjezd do svého osamělého bytu v Londýně...

Pelíšky tam mám proto, že tam jsou také ukázány vánoce. Tak nějak, jak jsme je asi všichni slavili dlouhá léta v této zemi. Pravdou však je, že se u Pelíšků velmi bavím, ale konec a tak nějak celkově zůstává hořká pachuť té doby...

Příjemný den, H. R. Šiander

0 0
možnosti

Sarka-3

5. 1. 2010 7:40
Pelíšky ?

A na vánoce ? Jsem starší ročník, ale paměť mi ještě slouží. Pelíšky jsou pro mě oživením vzpomínek, na které je snad lepší zapomenout. A bavit se při nich určitě nebudu, spíše se mi chce vzteky a bezmocí brečet. V kině jsem svého času s překvapením pozorovala, jak se obecenstvo o cca 30 let mladší směje u scén, které se odehrávaly i ve skutečnosti a bylo mi moc smutno. Na určité zážitky jsem prostě citlivější. Jak se u toho může někdo bavit prostě nechápu. Že by krátká paměť tzv. národa ?

0 0
možnosti

Morgiana

1. 1. 2010 18:47
Noc v Roxbury

Ta mi tam tedy chybí:) a z českých je mi to líto bych nedala ani ty Pelíšky.Nevím, ale čím dál tím víc jsem přesvědčená že už točit filmy neumíme a jen nás vždy spojí nějaká vlna patriotismu::/ Naše filmy ano, ale staré pohádky a nebo černobílé filmy.

0 0
možnosti

disturber

29. 12. 2009 15:46
Za Komančů

Za námi Moskva, V stalingradských zákopech, Timur a jeho parta a podobný vymejvačky hlav, dneska pro změnu, co je americké, to je "cool" .... i kdyby to zplodil vůl. :-P

0 0
možnosti

CART09

4. 1. 2010 13:01
Re: Za Komančů

malý, takřka nepatrný rozdíl - NIKDO TĚ TEĎ NA TO NENUTÍ KOUKAT...

0 0
možnosti

Martina 77

25. 12. 2009 17:13
Láska nebeská je hezký film

.. ale nyní  zvláštní pachuť získává scéna, kdy Liam Neelson pohříbá svou ženu :-(

0 0
možnosti

Beky

5. 1. 2010 12:57
Re: Láska nebeská je hezký film

Zdravím, Martino 77,

díky za příspěvek :-)

Vím, o čem píšete, ale Liam Neeson ve svém roli Daniela hraje muže, který právě v čase před vánocemi pochová ženu, kterou miloval a matku svého syna. Je to moc smutné, ale tak to prostě v životě chodí...  

Stejně jako Andrew Lincoln v roli Marka, který miluje přítelkyni a po svatbě i ženu svého nejlepšího přítele, Juliet (Keiru Knightley).

Přeji příjemný rok 2010, H. R. Šiander

0 0
možnosti

sabka

25. 12. 2009 12:03
proti gustu žádný dišputát...

ale vyjma Pelíšků jsou to samé americké sra-ky. Na druhé straně, Woody Allen je taky amík a je to podstatně jiné kafe....R^ - pošmákla jsem si na jeho dílku Match Point / dávali na ČT 2 dne 20.12./   a budu se těšit na Scoop, dávají to na ČT2 dne 27.12. ve 22.25. Jinak....Rv

0 0
možnosti

kokrspanel

25. 12. 2009 17:19
Re: proti gustu žádný dišputát...

jj, hlavně Curtisovy filmy jsou ooobrovsky americký. Když nevím, tak nehodnotím :-P

Aspoň že jste si to u mě vylepšila tím Match Pointem R^

0 0
možnosti

daris

23. 12. 2009 18:56
Tak to máme

podobný vkus. Během roku se sice na televizi moc nedívám, ale vánoční romantikou nepohrdnu. Možná bych ještě doplnila film Zatímco jsi spal s úžasnou Sandrou Bullock. No a letos si rozhodně nenechám ujít Ledové ostří.

Krásné a pohodové vánoce:-)

0 0
možnosti

Poslední Czarnian

23. 12. 2009 23:13
Re: Tak to máme

Se Sandrou Bullock bych taky spal:-)

0 0
možnosti