Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr_sleder

19. 11. 2009 9:43
Proč jen

mi připomínáte lumíka?

0 0
možnosti
J

Jazzy

19. 11. 2009 9:36
Nestraš

0 0
možnosti
V

vasil.tasil

19. 11. 2009 9:29
Ať žebrota žebrácká

namísto zírání do bedny raději vytáhne paty a jde se každý večer na hoďku projít a přestane se cpát zaručenými vitamíny z lékáren které jím někdo nacpal v reklamě. Chodím každý týden včetně léta do sauny a nikdy jsem nepoznal chřipku angínu či nachlazení. Jen se nažerte toho tááámiflučka a Je to to nej na váš imunitní systém

0 0
možnosti
JK

brta

19. 11. 2009 8:16
komunisti

I komunisti si mysleli,že tady budou vládnout na věčné časy,tak i tato garnitura jednou spadne na smetiště dějin!!!

0 0
možnosti
R

rojack

21. 11. 2009 13:19
Re: komunisti

To je alespoň příspěvek k věci!

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

19. 11. 2009 4:02
Ano, presne tak to bohuzel je

Musim se smat naivite nekterych diskutujicich zde.

Fakta:

Tamiflu si dnes v CR nemuzete koupit

Vakcinu dostaneme asi jako posledni v Evrope, presto ze nasem uzemi se nachazi tovarny na vyrobu vakciny

Rekl bych, ze toto je uz je umyslne ohrozeni zivota obyvatel.

0 0
možnosti
PK

-berushka-

19. 11. 2009 7:59
Re: Ano, presne tak to bohuzel je

To že se na našem území nachází "továrna" na výrobu vakcíny je sice fakt, ale nijak nesouvisející s tématem. Byť je postavena v České republice a zaměstnává české zaměstnance, má nějakého majitele (Baxter), který si sám určí, kam své výrobky bude dodávat. Nebo jste měli na mysli (spolu s autorkou článku), že měl stát tuto firmu znárodnit?

0 0
možnosti
RK

richu_ch

19. 11. 2009 2:24
... a tohle ma volebni pravo????

tak to ahoj hodiny ...

0 0
možnosti
B

BG1

19. 11. 2009 0:06
Mischmasch

Ten clanek je opravdu jedna, velka slatanina.

Bohuzel takoveto emotivni argumenty stale casteji zabiraji.

Rv

0 0
možnosti
KB

Kolokol

18. 11. 2009 23:29
Názor nebo hloupost?

Člověk si vždycky říká, že by měl být tolerantní k názorům jiných, ale kde je hranice mezi "názorem" a naprostou hloupostí autora. Vám milá autorko není jasné ani elementární fungování světa v roce 2009. My něco vyrábíme, nebo vyvážíme? Váš pohled je natolik nesmyslný, jako kdybyste se pohoršovala, že firma z Plzně vyrábí např. kladívka, která se prodávají i v Jihlavě a přitom Plzeň koupila pro řemeslníky kladívka vyrobená v Ostraně.

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

19. 11. 2009 3:55
Re: Názor nebo hloupost?

Vakciny nejsou kladivka. Pokud by slo opravdu do tuheho, jakykoliv stat na svete by v prvni rade zabral vakciny z tovarny na svem uzemi pro svoje obcany, smlouvy nesmlouvy.

To jste opravdu tak naivni?

0 0
možnosti
WS

wandering star

18. 11. 2009 22:42
Kdo by si to svinstvo nechal píchat?

Vakcína není pořádně testovaná, obsahuje rtuť i jiná svinstva a v příbalovém letáku se jasně píše, že nemáte právo výrobce žalovat, pokud budete mít jakékoliv vedlejší účinky.

0 0
možnosti
PS

Hrdý Budžes

19. 11. 2009 7:30
Re: Kdo by si to svinstvo nechal píchat?

Skvalen, ze jo? Pichnete si ho a jste mrtvy muz? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->