Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Najen

22. 4. 2009 10:49
...

... mno jo, to já bych klidně single nebyla, ale... jsem a žiju s tím a nesjem v depresi. Protože:  chodit na akce za účelem seznámit se někde, se mi nechce a na letmé vztahy nejsem. Potřebuji někoho, kdo mě něčím osloví a nyní nikoho takového nepotkávám. Jde o to, že v dnešní době prostě méně lidí ten pevný vztah potřebuje, každý má své problémy, chce mít své soukromí, má své peníze. Pokud jste zadaní a rozumíte si, tak tomu druhému odpusťte nějaký ten drobný prohřešek, nový pevný vztah se totiž hledá fest blbě ..a proto :) mám jiné zájmy a jsem v pohodě, ještě to třeba přijde..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS