Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

belgian chocolate

16. 10. 2008 23:20
první rande s mým současným manželem

trvalo asi 12 hodin, které jsme strávili převážně prohlížením muzea, ve kterém pracoval. v poledne jsme si odskočili na oběd a na výstavu afrických klobouků, zakončili jsme to večeří a procházkou. co se týče nějakého miliskování, k tomu jsme se dopracovali až o několik měsíců později, když už jsme věděli, že je ním spolu dobře i po jiné stránce.

jiný dlouhodobý vztah, který jsem měla, začal prvním randetem na horolezeckém výstupu.

další první rande, na které si vzpomínám, bylo, když mě ten dotyčný pozval se podívat na zkoušku amatérského divadla. tam mě přemluvili a byla ze mě nakonec jedna z komparsu kankánových tanečnic.

co vy to jenom děláte špatně?

0 0
možnosti

sabka

16. 10. 2008 22:08
Soudě podle určitých indicií,

jste věřící, /židovka, že by?/. Proč tedy nepoprosíte o partnera Boha? Fungujete , fakt!Nedělám si srandu.

0 0
možnosti

j@ck

16. 10. 2008 21:34
-

Mne ti muzi nepripadaji normalni, ale pak je otazka, jak k takovym muzum prichazite? Proc si vybirate porad ty stejne typy? Jak a kde se s nimi seznamujete? Treba si podvedome vybirate same povrchni trouby.

0 0
možnosti

coura Verus

16. 10. 2008 20:08
to autorka:

a co byste tedy chtěla? Ženské se chovají vlastně stejně, ale vyžadují o tom mnoho keců, no ...

0 0
možnosti

milanalois

16. 10. 2008 10:52
Po prvním článku jsem Vás litoval,

nyní již nikoli.

Myslím, že máte přesně to, co si zasloužíte, o co se sama snažíte.

0 0
možnosti

milanalois

16. 10. 2008 11:06
A ještě doplňuji:

vhodně stránky s radami pro Vás jsou na Quark.net

Dnes sice již uzavřené a nedoplňované, přesto Vám prospěje, když si tamní články a diskusní reakce na ně pečlivě prostudujete.

0 0
možnosti

danaja1

16. 10. 2008 10:01
Podle mě moc přemýšlíte

Víte co zkuste jít na rande až tehdy, když se vám bude doopravdy někdo líbit a přeskočí ta pověstná jiskra,pak nebudete uvažovat jestli je divné,že někomu chybíte po pár hodinách a zrovna tak přestanete přemýšlet jestli s ním zůstat přes noc nebo ne.Protože pak o tom nebudete přemýšlet,ale bude te to prožívat a těšit se ne na každé další rande,ale na každou minutu kdy můžete být s dotyčným.

0 0
možnosti

belgian chocolate

25. 10. 2008 19:22
Re: Podle mě moc přemýšlíte

taky by mě zajímalo, kdo jí ty chlapy dodává - že by na inzerát?

0 0
možnosti

anžto

16. 10. 2008 8:47

myslím, že buď chodíte na rande s opravdu pitomými muži, nebo je něco špatně s vámi. Mimochodem kde jste ty lidi nabrala? to je přes inzerát? To je totiž velice podstatná věc - pokud jde třeba o někoho z práce, kamaráda kamarádky, souseda apod. rozhovory vypadají jinak. Držení za ruku a objímání na konci prvního rande mi přijde naprosto normální - pokud to mezi vámi "cvaklo". Pochybuji, že vám na druhý den píší, chybíš mi a stýská se mi. Spíš něco jako, bylo to fajn a těším se na další blabla. A co se týče toho pozvání domů - já teda nevím jak vy - ale já jsem o tom nikdy nedebatovala. Není to rychlé? to je snad věta, kterou říkají šestnáctileté holky, ne? pro dospělé jaksi takové věci vyplynou ze situace, jedno vede k druhému a nemusíte se o tom bavit. Buď jdete nebo nejdete a je to.

0 0
možnosti

Beky

16. 10. 2008 17:00
Re: já

Zdravím Vás, :-)

děkuji za Váš názor.

Ne, přes inzeráty ani seznamky se neseznamuji. Dávám přednost osobnímu kontaktu, kdy na mě člověk udělá dobrý dojem, je příjemný a milý.

Nepochybujte o tom, co jsem psala, že mi druhý den píší, že se jim stýská! Je to tak...

Víte, rozdíl mezi námi je zřejmě v tom, že já dávám větší důraz (po špatných zkušenostech a zklamáních) na přátelství a teprve, když muže poznám lépe, je ostatní také přirozené... Ale znát člověka pár hodin, byť by byl příjemný, a už u něj skončit doma v..., to není můj styl a nikdy nebyl... Tak proto o tom i přemýšlím v blogu. Pěkný den, H. R. Šiander  

0 0
možnosti

tojsouveci

16. 10. 2008 8:36
Jsem zklamán

Tak tento článek mě velmi zklamal.

Např.: "Nechápu totiž, jak mohu chybět někomu, kdo mě zná v průměru asi pět hodin"

To snad nemyslíte vážně. Co je na tom divného, že potkám člověka, který je mně sympatický, hezky se s ním povídá, možná jsem se i trochu zamiloval a druhý den mně chybí? Už jste zapomněla na své mládí, na své první lásky? Nestalo se vám, že vám někdo chyběl ne po dni, ale po pár hodinách nebo dokonce minutách odloučení?

A dále to, jakpíšete o tom, že se muži chovají jako podle nějaké příručky. Nechovají se všichni stejně proto, že se stejně chovají i ženy? Je přeci naprosto přirozené, že poté co si vypovídáte mnoho věcí na první schůzce, už dochází na druhé témata. A je to pouze tím, že nemáte společné zážitky o kterých byste mohli mluvit. Máte jen jeden: první schůzku. Co tedy vlastně chcete od mužů? A co nabízíte vy? Je vaše chování u každého muže jiné nebo se také chováte jako podle příručky vždy stejně?

0 0
možnosti

Beky

16. 10. 2008 17:03
Re: Jsem zklamán

Zdravím Vás, :-)

chápu Vás, že Vás můj článek zklamal, ale je to realita pár schůzek, které se v poslední době opakují. Také mě ti muži zklamali...

Jistěže vím, co znamená, když se mi po někom stýská. Ale právě z těch posledních schůzek mám pocit (a nejsem sama), že muži berou ženy jako "na pásu". Nechce, nelíbí se jí to, vezmu druhou.. Mám pocit i jisté "inflace slov", kdy slovo MILUJI TĚ, MÁM TĚ RÁD, STÝSKÁ SE MI, CHYBÍŠ MI... je používáno tak často, že ho používá skoro vždycky, když není co říci. Pak je tomu těžké věřit...

Příjemný den, H. R. Šiander 

0 0
možnosti

Vikina

15. 10. 2008 23:05
Jménem všech mužů

děkuji za návod. Teď by to ještě chtělo víc rozepsat, jak si to dámy představují dále (myslím ta další rande) a třeba se společně dopracujeme k nějakému vzájemně přijatelnému výsledku.

0 0
možnosti

Hollyiq6000

15. 10. 2008 22:02
Autorce ...

už váš minulý blog mě velmi zaujal a kladl jsem si otázku, jak je možné, že tak chytrá a inteligentní ( odpozorováno ze způsobu psaní a přemýšlení ) a hezká mladá žena má vůbec takový problém jako je samota.

Proto jsem si se zájmem přečtl i tento váš článek - a zase nevycházím z údivu: Přece na všech schůzkách nenarážíte jen na samé imbecily !!! Protože tak, jak to popisujete, se chová jenom imbecil nebo mělký člověk.

Někde je chyba a mne by velmi zajímalo kde. Jsem zvědav, jestli se to dozvím ...

0 0
možnosti

tojsouveci

16. 10. 2008 8:37
Re: Autorce ...

Obávám se toho, že po přečtení právě tohoto článku nabývám dojmu, že chyba se nachází v autorce.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS