Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

santron

4. 8. 2008 14:48
to myslite vazne?

nemoci:no bohuzel,obezita je nemoc tohoto tisicileti a nemusim ani jmenovat nemoci spojene s obezitou od depresi pocinaji diabetem a aterosklerozou konce...

zima achlad:budte rada,ze si tricko a kratke sortky muzete obleknout a nemat se posmesnych pohledu..

kazdy chce to,co nema,ale ve vasem pripade byste jiste nechtela mit nadvahu,zatimco zeny s nadvahou by jiste chteli byt radeji podvyzivene nez tluste....

0 0
možnosti

santron

4. 8. 2008 14:47
to myslite vazne?

mila Hano,verim,ze s vasi postavou mate problemy,ktere popisujete,ale myslim,ze tento clanek neni jen o tom,jake zeny se libi muzum..kazdy ma svuj vkus od anorekticky po XXL a kazda je pro nej ta nejkrasnejsi....ale myslim,ze si neuvedomujete,jake mate stesti...vezmu to podle vaseho seznamu poporade:

vzhled:lepsi nadavka vesak na saty,nez tluste prase a reci typu:ty mas teda odvahu,kdyz vyjdes se svym telem na ulici

velikost obleceni:asi jste nezazila zoufalstvi,kdy prochazite obchody a nemuzete sehnat kalhoty,ktere by vam sedly...hubenejsi si vzdy muze vzit trochu vetsi obleceni,ale tlusty se do mensiho nevejde

spodni pradlo:bohuzel neplati-kdo je tlusty,ma i velke poprsi....

boty:nesouvisi to s postavou,ale lepsi uzka noha,nez siroka s vysokym nartem..na popelciny boty muzete zapomenout

0 0
možnosti

nokianew

4. 8. 2008 15:03
Re: to myslite vazne?

R^

0 0
možnosti

nokianew

4. 8. 2008 14:18
1:0 pro štíhlé dívky!!!!

Bohužel jsem se většinou setkal s tím, že silnější holka byla také silněji zakomplexovaná :( Většinou mám s nimi horší zkušenosti než s těmi štíhlejšími až hubenými... Má zkušenost :-P

///vidím to tedy na 1:0 pro štíhlé!!!!R^ ///

0 0
možnosti

nokianew

4. 8. 2008 14:24
Re: 1:0 pro štíhlé dívky!!!!

Mimo jidné - docela se mi líbí ta dívka na obrázku na konci článku - Kate Moss! R^

http://blog.idnes.cz/blog/4678/44173/kate_moss2.jpg

http://img.osobnosti.cz/foto/kate-moss/N16978-2524.jpg

0 0
možnosti

Huhukoktejl

4. 8. 2008 12:59
"Myšlenka dne"

Někde jsem zaslechnul, že chlapi mají rádši spíš plnější tvary u žen (u nás, v ČR). Ale nejradši by takovou ženu měli doma, pěkně v posteli si lenošili a užívali. A na procházky po venku, společenské akce a pod. by zase radši štíhlejší typy, aby se mohli chlubit, že je to holka jako ze žurnálu.. možná na tom něco bude..

0 0
možnosti

chudacek.blbecek

4. 8. 2008 14:55
Re: "Myšlenka dne"

ano, tuhle myšlenku znám taky, akorát krátce - hubenou aby se s ní mohl předvádět, tlustou aby s ní mohl dovádět :-)

0 0
možnosti

chudacek.blbecek

4. 8. 2008 11:09
opačné zkušenosti

S obchody mám opačné zkušenosti. Oblečení většinou nacházím ve velikostech S/XS, kalhoty ve velikostech 26/32/XS/0 - tedy to nejmenší. Taky bývá nejlevnější, protože co si budeme nalhávat, která z nás se vejde bez problémů do velikosti 26? Možná je to ale spíš psychikou, vím, že nejsem štíhlá a chtěla bych být, tak vidím jen to oblečení pro štíhlé. Krom toho - nejsem nijak zvlášť plnoštíhlá, prostě "normální holka" a za 20 let mou postavu ocenili jen tři chlapi. Možná že se to ve třicítce láme a začnou se mužům líbit ženy s pořádným vším (však víte), ale ve dvaceti to s ženskými tvary není zrovna příjemné. To jen abyste věděla, že to naříkání není jednostranné :) 

0 0
možnosti

a.riadne

4. 8. 2008 11:47
Re: opačné zkušenosti

No me prijde ze dneska zustavaji vsechny velikosti, pred takovymi sesti lety v obhodech opravdu hodne zustavaly  tyhle velikosti a mela jsem zne, dneska  to uz tak slavne neni ( najdu je  v pohode  to ano) ale   nejsou uz jen ty.

0 0
možnosti

muhuhuuu

3. 8. 2008 11:12
mala a vyhubla..bes...

Jsem na tom celkem podobne,akorat jsem mala a vyhubla,coz je mozna jeste horsi!mam 160 cm a 47 kilo...Nejsem na to nijak pysna..mozna by mi to ani tak nevadilo kdyby se me lidi neustale neptali napr:Zeres vubec??Tys byla v Dachau,co??Nezacala jsi fetovat a podobne..je to neprijemne,nemuzu za to kolik merim a vazim,proste jsem drobek!taky bych chtela pribrat a nejde to..vazne me to pekne s..e!tak to je asi vsechno co jsem chtela rict:-)diky za clanek!ne vsechny hubene holky jsou nemocne!!!

0 0
možnosti

a.riadne

4. 8. 2008 9:05
Re: mala a vyhubla..bes...

no vidis a  nekteri maji dokonce o neco vic/ o neco min a  nemaji zadne problemy:-)

0 0
možnosti

vdanicek

3. 8. 2008 7:00
Mate pravdu

Pred lety se mnou chtea chodit slecna. Prijemna a mila. Ale byla proe moc hubena - asi jako vy. Dnes bych se na to dival jinak ale vite ve dvaceti mate jiehodnoty.:-)

0 0
možnosti

workaq

2. 8. 2008 17:48
Hezký článek (diskuse bohužel slabší)

Přesto, že nás o tom dnes a denně média přesvědčují, krásná žena nemusí být vychrtlá (a naopak).

Naštěstí to má většina nás mužů zabudované dostatečně hluboko v DNA a upřednostňujeme ženy rozumně zaoblených rozměrů a pohledných křivek.

Konečně někdo na svém konkrétním případě ženám ukazuje, jak je honba za vyhublostí opravdu nesmyslná.

0 0
možnosti

chudacek.blbecek

4. 8. 2008 11:14
Re: Hezký článek (diskuse bohužel slabší)

Ano, tohle muži často říkají. Ale pak si stejně vyberou hubenou a zmalovanou. Myslím, že je to prostě jiným pohledem na ženskou krásu, mužům prostě ještě hubená a zmalovaná nepřijde, ale ženám už ano, protože ženy jsou daleko přísnější

0 0
možnosti

JanaPert

2. 8. 2008 16:21
hrajte si na co chcete

ale muži skutečně chtějí hubené ženy. Já nejsem tlustá, mam sice zadek a stehna jak se říká "krev a mlíko" nicméně podle BMI stále v normě, ale co je mi to platný. V dnešní době ten, kdo tvrdí, že nejde o vzhled, je bud lhář nebo ufon (a ne ten z reklamy). Porblémy paní autorky bych chtěla mít, nicméně jí musim poděkovat páč mi ušetřila psaní článku na toto téma. Howg

0 0
možnosti

vdanicek

3. 8. 2008 7:01
Re: hrajte si na co chcete

Mozna to neni tim jak vypdate.:-)

0 0
možnosti

pasacek

2. 8. 2008 16:01
Rada českým mužům: krása pomine, kráva zůstane ...

Spustil jsem tenhle článek jen proto, abych viděl, co je nejčtenější :-). Přesto mi to nedá, abych si trochu neomočil: Krásné ženy si mohou obléci cokoliv a jsou stále krásné. Ty ošklivé si také mohou obléci cokoliv. Je ovšem pravda, že jen výjimečná žena dosahuje krásy průměrného muže. A víte, co je opravdové hrdinství? Kráčet na veřejnosti s manželkou po padesátce... ;-D. Zdravím autorku: prima!

0 0
možnosti

chudacek.blbecek

4. 8. 2008 11:15
Re: Rada českým mužům: krása pomine, kráva zůstane ...

omyl, jsou krásné ženy a ženy, které se krásné dělají. Problém je, když se začnou krášlit i ty krásné ženy, protože jak jim mají pak ty průměrné stačit

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->