Jak mi Bůh prodloužil nohu o jeden centimetr

2. 11. 2016 14:55:00
Dělá Bůh zázraky i dnes? Odpověď zní: Ano, dělá! Celý život jsem měla pravou nohu o jeden centimetr kratší než levou. Po 37 letech mě Bůh po modlitbě uzdravil a noha mi vyrostla. Tento zázrak vidělo 15 přítomných lidí.

Dnešní blog bude hodně osobní. Možná se vám, co budete číst, bude zdát bláznivé, nemožné či neuvěřitelné, ale přesto se to stalo. Téměř nikdo, kdo mě zná, nevěděl, že mám jednu nohu kratší než druhou. Abych byla konkrétní, jednalo se o pravou nohu. Nikdo se mě ale také nikdy neptal, jestli mám nebo nemám rovnou páteř. Ostatně kdo by se chlubil svými nemocemi?

ZAKŘIVENÁ PÁTEŘ A KRATŠÍ NOHA

Kdyby se mě však někdo zeptal, přiznala bych, že jsem jako dítě několik let docházela na ortopedii se skoliózou. Páteř byla zakřivená, ale ne natolik, abych musela nosit korzet. Kromě občasných RTG snímků páteře a pravidelných prohlídek na ortopedii, jsem žádnou léčbu nepodstoupila.

Skolióza je jedna z deformací páteře. Lze ji charakterizovat jako trojrozměrnou deformitu se sklonem a posunem obratlů ve frontální (stranové zakřivení), sagitální (změny fyziologické lordózy a kyfózy) a transverzální (rotace páteřního sloupce) rovině.

Když jsem dospívala, lékař dospěl k závěru, že se zastavil růst a situace se zakřivením páteře se již nezmění, dohodli jsme se, že již další prohlídky nejsou nutné. To bylo v polovině devadesátých let.

Já sama jsem se s tím smířila, brala jsem to jako danou věc a dál jsem to neřešila. Bolesti zad jsem neměla a zakřivení páteře mě netrápilo, nebylo totiž vidět.

Ovšem jedna věc mohla být lepší. Pravou nohu jsem měla o jeden centimetr kratší. To se také často u skoliózy stává. Ale jeden centimetr není tak mnoho, aby to bylo vidět, takže jsem nekulhala.

(NE)OBYČEJNÉ KŘESŤANSKÉ SHROMÁŽDĚNÍ

Před pár dny jsem hovořila s pastorem jednoho Křesťanského společenství v Praze o tom, jak se mám a jen tak mimochodem jsem se zmínila o skolióze páteře.

Pár dní na to jsem přijela na setkání křesťanů, abychom se modlili a slyšeli kázání od onoho pastora. Sešlo se nás asi patnáct.

Po kázání se mě pastor zeptal, zda se za mě může pomodlit. Uvítala jsem to. Poprosil mě, abych si sedla na židli a zády se pevně opřela o dřevěné opěradlo. To jsem také udělala. Pak si pastor přede mnou poklekl a řekl mi, ať natáhnu obě nohy před sebe. Když jsem to udělala, bylo vidět, že pravá noha je o jeden centimetr kratší než levá.

Pak jsem dala nohy zpět na zem, pastor na mě položil ruce a modlil se. Bylo to krátká modlitba, která mohla trvat asi patnáct vteřin. Skoro se mi chce říct, že to byla zcela jednoduchá obyčejná modlitba s jediným cílem, aby Bůh ve jménu Ježíše uzdravil moje nohy. Potichu jsem seděla, nemodlila se, nic jsem neprožívala ani necítila.

BŮH DĚLÁ ZÁZRAKY I DNES!

Pak si pastor znovu přede mnou klekl a požádal mě, abych opět obě nohy natáhla dopředu. A obě nohy byly stejně dlouhé! Moje pravá noha mi během modlitby vyrostla o jeden centimetr! Bůh vyslyšel naše modlitby, stal se zázrak a uzdravil mě!

Byla jsem velmi překvapená, že to šlo tak snadno, rychle a jednoduše. Po 37 letech svého pozemského putování na tomto světě mám konečně obě nohy stejně dlouhé, tak jak by to správně mělo být.

Pokud by někdo pochyboval, že se to nemohlo stát, pak připomínám, že dřevěná židle, na které jsem seděla, byla uprostřed místnosti, a svědkem tohoto zázraku je oněch patnáct lidí, kteří všechno viděli a seděli kolem.

Za pár týdnů mě čeká vyšetření na ortopedii, tak jsem opravdu zvědavá, zda zůstalo jenom u tohoto zázraku nebo jestli mi také Bůh narovnal páteř. Kdyby to lékař konstatoval, ani bych se nedivila...

I když se tento zázrak stal před několika dny, občas si během dne jen tak stoupnu a dívám se na své nohy. Přímo si vychutnávám, jak jsou moje nohy stejně dlouhé! Rovněž musím poctivě přiznat, že od té doby se mi báječně chodí. Doslova si to užívám!

BŮH CHCE UZDRAVIT KAŽDÉHO, KDO TO POTŘEBUJE

Pokud vás trápí jakékoliv zdravotní problémy, nesmiřujte se s tím! Medicína a lékaři sice dokáží v současné době mnoho, ale ne všechno. Je mnoho onemocnění, na které lékaři nemají řešení a často ani léčbu. Existuje však Někdo, kdo umí uzdravit naše nemoci dokonale a bezbolestně. Je to Ten, který nás stvořil a který nás zná nejlépe, Bůh. Jako uzdravil mě, chce uzdravit i vás.

Přeji krásné podzimní dny a mnoho zázraků, Vaše bloggerka Hana Rebeka Šiander

Fotografie a odkazy:

Informace o skolióze dostupné na Wikipedia.org zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Skoli%C3%B3za

Webové stránky Křesťanského společenství Praha - http://www.kspraha.cz/

Autor: Hana Rebeka Šiander | středa 2.11.2016 14:55 | karma článku: 26.68 | přečteno: 1986x

Další články blogera

Hana Rebeka Šiander

Dvanáctero pro lepší život Pražanů

Po dvou letech v Praze jsem v šoku, jak moc se Pražené změnili. Z milých, ohleduplných a vstřícných lidí se stali hrubí a arogantní lidé. Největší změny vidím u dvacátníků a třicátníků. Copak jim nikdo neřekl o etiketě?

8.3.2024 v 1:04 | Karma článku: 17.50 | Přečteno: 757 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

79. výročí osvobození koncentračního tábora Auschwitz - Birkenau

Každý rok bysme si měli připomínat výročí osvobození koncentračního tábora v Osvětimi, ke kterému došlo 27. ledna roku 1945. Také letos se přímo v koncentračním táboře konal slavnostní večer za účasti přeživších a politiků.

27.1.2024 v 20:32 | Karma článku: 18.70 | Přečteno: 457 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze knihy „Zítra přijde Olah“ od Martina Sichingera

Kniha spisovatele Martina Sichingera „Zítra přijde Olah“ je dokonalou, trefnou, vtipnou a jasnou sondou do života 80. let XX. století ve Vimperku na Šumavě. Ne však pohledem dospělých, ale očima žáka 7. C Michala Zídka.

20.1.2024 v 19:16 | Karma článku: 9.63 | Přečteno: 304 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Tak se nám tu rozmohl takový nešvar: Dloubání prstem v nose!

Poslední roky jsem narazila na příšerný jev – dloubání prstem v nose. Prostředí, ve kterém se mu daří, je pražské metro, tramvaje a autobusy. Kdo jsou hříšníci? Mladí chlapci od 14 do 20 let. Nesmiřujme se s tím a bojujme!

18.1.2024 v 20:02 | Karma článku: 15.21 | Přečteno: 617 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Jiří Kačír

V USA je standard jen 10 dní dovolené ročně a ne každá firma nabízí volno o všech svátcích

V posledních letech jsem se několikrát zajímal o možnostech práce v USA. Na toto téma jsem četl řadu názorů a článků, realita pracovních podmínek v této zemi mi trochu vzala iluze.

29.3.2024 v 16:04 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 30 | Diskuse

Jindřich Kubánek

Zkreslené vidění - Návod k použití

Každý si myslí, že mozek má a že ho používat umí. Přesto stačí, když ztratí klíč od bytu nebo založí kamsi brýle, aby vše ztratilo smysl a začala panika a zoufalství.

29.3.2024 v 13:30 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 72 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 18.60 | Přečteno: 257 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 12.27 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 620 Celková karma 15.28 Průměrná čtenost 3816

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

TOPlist

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...