Křesťanství, judaismus

Hana Rebeka Šiander

Hodně lidí se domnívá, že Bůh jim ubližuje a stojí za jejich neštěstím a nemocemi

Nemoci, bolesti, utrpení, smrt, katastrofy, nedostatek a chudoba, rozpady manželství, nevěra... Různé druhy zla, které lidé zažívají, připisují Bohu. Ten za to může! Jak tomu ale je? Kdo je původcem zla? Co když to je Satan?

7.11.2021 v 11:58 | Karma článku: 16.32 | Přečteno: 599 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Jak se Bůh dívá na zlobu, hněv, zášť, hořkost a nenávist?

Každý den můžeme zažít zlo v nejrůznějších podobách – od zlosti, zloby, hořkosti, hněvu, závisti až po nenávist. Mám dojem, že jsme si na to, být zlí, už zvykli. Ale jak se na to dívá Bůh? A nabízí řešení, jak se zlem zatočit?

27.6.2021 v 22:49 | Karma článku: 11.07 | Přečteno: 463 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Co se snaží Bůh říct, když vás spolkne velryba?

Bůh k nám hovoří různými způsoby. Nejdřív to zkouší jemně. Když tomu nevěnujeme pozornost, tak „přitvrdí“. A může se stát, že pošle velrybu, která nás spolkne, když si půjdeme zaplavat. Bůh chce zkrátka upoutat naši pozornost!

20.6.2021 v 23:41 | Karma článku: 8.25 | Přečteno: 361 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Život s Bohem není jako krátké rande

Na prvním rande se snažíme udělat ten nejlepší dojem a oslnit druhého člověka. Mistrně skrýváme své zlozvyky, maskujeme nedostatky. Ale na Boha tohle neplatí, On vidí do našeho srdce. Vidí každou přetvářku, neupřímnost i lež.

6.6.2021 v 12:00 | Karma článku: 13.19 | Přečteno: 410 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Ruku na srdce - kolik z nás četlo někdy Bibli?

Kolik z nás ví, jaký je pravý smysl Velikonoc? Četli jste někdy Bibli? Celou nebo aspoň Nový zákon? Víte, kdo byl Ježíš a kam ho zařadit? Slavíme velikonoční svátky a vlastně nevíme, proč. Je třeba to napravit!

5.4.2021 v 22:34 | Karma článku: 19.74 | Přečteno: 661 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Krásné Velikonoce 2021

Letos budou velikonoční svátky opět poznamenané covidem-19, uzavřenými okresy a izolovanými rodinami, se kterými bychom jinak byli. Přesto je nutné si Velikonoce připomínat. Slavíme je každý rok a půlka naší země netuší proč.

2.4.2021 v 12:15 | Karma článku: 6.87 | Přečteno: 129 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Proč Česká republika a Češi potřebují Ježíše?

II. světová válka byla těžkým obdobím. Ale právě strastiplná období ukazují, jaký máme charakter. Nyní stojíme v covidové bitvě. Máme peníze, domy, auta, kariéry a úspěch. Ale chybí nám láska k lidem, soucit a ohleduplnost.

25.10.2020 v 23:00 | Karma článku: 20.91 | Přečteno: 748 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Mariánský sloup – pro katolíky triumf, pro protestanty hanba a pro Boha ohavnost

Znovuobnovení mariánského sloupu na Staroměstském náměstí rozdělila katolíky a protestanty na dva tábory. Proč je mariánský sloup trnem v oku? Co píše Bible o panně Marii a jejím uctívání? Můj příklad, jak jsem uctívala Marii.

17.8.2020 v 21:42 | Karma článku: 23.23 | Přečteno: 1592 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Bůh má s námi své plány

V mém životě pro mě téměř nikdo nic neplánoval. Nikomu jsem za to nestála. Bylo mi to líto a přineslo mi to beznaděj a smutek. Ale Bůh je jiný. On má s námi své vlastní plány a ty jsou dobré. Má pro nás naději a budoucnost.

21.6.2020 v 23:24 | Karma článku: 17.17 | Přečteno: 640 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Bůh se k nám nechová podle toho, jak si zasloužíme

Lidé, kteří nikdy nezažili bezpodmínečnou lásku, neumí milovat ani odpouštět. Proto se tolik lidí řídí principem odplaty a druhým se mstí. Ale existuje lepší cesta! Jít cestou Božího milosrdenství. Ježíš vysvětloval, jak na to.

10.5.2020 v 21:23 | Karma článku: 16.40 | Přečteno: 571 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Jak se Ježíš díval na osud?

Existuje osud? Co si o něm myslel Ježíš? Jak se dívat na tragédie, které nás potkávají? Mají nám něco sdělit? A jak se k neštěstí vyjadřoval Ježíš? K čemu vyzýval? Co od nás očekává?

19.4.2020 v 23:49 | Karma článku: 12.80 | Přečteno: 335 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Velikonoční poselství – Ježíš je ta jediná a správná Cesta

Dočetla jsem se, že mnoho lidí vůbec netuší, proč se slaví Velikonoce. Nejde o pomlázku, barevná vajíčka, čokoládu, alkohol, ani pověry, které zajistí úspěch. Ježíš zemřel na kříži a třetího dne byl vzkříšen. Ježíš je živý i dnes!

12.4.2020 v 22:36 | Karma článku: 20.71 | Přečteno: 454 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Slovo naděje pro neklidné časy – 1. díl

Žalm 23 napsal izraelský král David. Tento text bývá často citován ve filmech, zpíván na pohřbech. Ale o čem ve skutečnosti tento žalm je? Co znamená, že Hospodin je můj pastýř? A má nám co říct tento text v dnešní době?

30.3.2020 v 9:19 | Karma článku: 14.34 | Přečteno: 236 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Slovo naděje pro neklidné časy

Žijeme v nejisté době. Špatných zpráv kolem pandemie koronaviru je všude dost. Proto jsem se rozhodla pravidelně psát povzbudivé duchovní články, o tom, jaký je Bůh, jak mluví a co chce dělat v našich životech.

20.3.2020 v 19:40 | Karma článku: 12.90 | Přečteno: 261 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Krásné velikonoční svátky 2019

Jako každý rok, tak i letos tu jsou velikonoční svátky. Posílání tradičních pohledů (které mám tak ráda) skoro vymizelo. V lepším případě tradici nahradily neosobní SMS zprávy nebo e-maily.

22.4.2019 v 16:57 | Karma článku: 10.60 | Přečteno: 112 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Co je to vlastně hřích?

Předvánoční čas je časem hledání a rozjímání. Je to výjimečný čas, abychom se zastavili a zamysleli se, proč vlastně slavíme každý rok Vánoce? Proč se narodil v judském Betlémě Ježíš? Jak to souvisí s hříchem? A jak s námi?

30.11.2018 v 15:20 | Karma článku: 20.63 | Přečteno: 522 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Křesťanství není náboženství, ale osobní vztah s Ježíšem

Jako křesťanku mě vždy zarazí, kolik lidí se počítá mezi křesťany, ale ve skutečnosti se s Ježíšem nikdy nesetkali a žijí si po svém. Jak se pozná pravý křesťan? Po ovoci, říká Ježíš. Svědectví evangelisty Todda Whita je důkazem.

11.10.2018 v 23:05 | Karma článku: 21.14 | Přečteno: 1022 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Film „Nebe existuje“ zaujme pohledem do duchovního světa, ale šokuje nevěrou

Film „Nebe existuje“ přináší úžasnou zvěst! Nebe není výmysl, je to reálný duchovní svět, který existuje! Čtyřletý chlapec jménem Colton tam totiž byl a viděl ho. Jak se s tím ale vypořádá jeho rodina? A co křesťané z církve?

7.10.2018 v 23:32 | Karma článku: 20.22 | Přečteno: 3374 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Biskup Michael Curry na královské svatbě nerapoval, ale zato skvěle kázal!

Hvězdou královské svatby na svatbě prince Williama a Kate v roce 2011 byla sestra nevěsty, Pippa Middleton. Na svatbě prince Harryho a Meghan Markle se jí nechtěně stal biskup Michael Bruce Curry díky svému kázání o lásce.

20.5.2018 v 16:47 | Karma článku: 22.44 | Přečteno: 1050 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

O čem jsou vlastně Velikonoce?

S Velikonocemi si mnoho lidí neví rady. Křesťanský rozměr se vytratil. Nahradily ho pohanské tradice, od kterých mnoho lidí už upouští. Takže to vypadá tak akorát na pár dnů volna. Ale co vlastně Velikonoce jsou? O čem je víra?

1.4.2018 v 20:26 | Karma článku: 21.29 | Přečteno: 777 | Diskuse
Počet článků 620 Celková karma 24.15 Průměrná čtenost 3815

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

TOPlist