Hana Rebeka Šiander

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->

Hana Rebeka Šiander

Krčálova rezignace kvůli plagiátorství je málo, podvod nepřiznal

Petr Krčál rezignoval na post ministra práce a sociálních věcí. Důvodem je plagiátorství. Hovořil o pochybení, ale nepřiznal opsání 25 stran práce od studentky, lhaní, podvod a neomluvil se. Uvědomil si, že udělal něco špatného?

17.7.2018 v 22:43 | Karma: 28,06 | Přečteno: 883x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

President Miloš Zeman jako kádrovák?

Při navrhování členů vlády, a sporů ohledně europoslance Miroslava Pocheho, který se nelíbí presidentu Miloši Zemanovi, nabývám dojem, že se vracíme do minulosti. Zeman si hraje na kádrováka a kádruje vhodnost kandidáta.

25.6.2018 v 18:32 | Karma: 28,18 | Přečteno: 628x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Mělo by se u nás stát tajné focení ženského rozkroku pod sukní trestným činem?

V ČR se o zákoně, kdy je trestným činem tajné focení ženského rozkroku pod sukní, ještě nemluví. Aspoň jsem to nepostřehla. Ale Velká Británie je o krok napřed. Zákon poslanci připravili a předložili ke schválení sněmovně.

21.6.2018 v 18:03 | Karma: 22,52 | Přečteno: 2290x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Kdo zničil nově vysázené magnolie v Ústí nad Labem?

V dubnu 2018 nechal Úřad městského obvodu Ústí nad Labem vysázet na ulici SNP 23 stromků magnolií. Po dvou třech týdnech jich pět nějaký vandal brutálně poničil. Komu vadily nově vysazené stromky, které měly zpříjemnit sídliště?

5.6.2018 v 19:19 | Karma: 29,81 | Přečteno: 995x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Kdo O2 ukradl a přeprodal moje osobní údaje?

Dnes začala platit evropská směrnice GDPR zaměřená na ochranu osobních údajů. Mně někdo před pár dny ukradl moje osobní údaje u mého operátora O2 a prodal je konkurenci. Nikdo nic neví, žádná chyba se nestala. Paradoxní situace?!

25.5.2018 v 18:20 | Karma: 27,89 | Přečteno: 1263x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Protikuřácký zákon je slabý, zpřísnila bych ho!

V ČR kouří 2,2 milionů lidí a 70 % z nich si přeje přestat. Každý rok umře 15.000 až 16.000 českých kuřáků. Náklady na léčbu stojí 100 miliard korun ročně. Proč tedy nezpřísníme „protikuřácký zákon“? A jak to mám s kouření já?

11.5.2018 v 19:23 | Karma: 34,99 | Přečteno: 4286x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Co dělat s presidentem, který vyzrazuje utajované informace v televizi?

President Miloš Zeman je opět jako neřízená střela! V přímém přenosu v televizi vyzrazuje, co se dočetl v utajovaných zpravodajských zprávách BIS a Vojenského zpravodajství. Co se s tím dá dělat? Je president trestně odpovědný?

4.5.2018 v 17:58 | Karma: 40,19 | Přečteno: 5223x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Další pětiletka se Zemanem a s Putinem na věčné časy!

Zemanovy cesty na Východ, obdiv ruského presidenta Putina, kamarádství s Čínou, trestně stíhaný premiér v demisi Andrej Babiš evidovaný jako agent StB, komunista Ondráček šéfem parlamentní komise pro kontrolu GIBS... Já vidím rudě!

6.3.2018 v 12:55 | Karma: 36,70 | Přečteno: 2662x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Šířící se antisemitismus v Německu připomíná 30. léta 20. století za Hitlerovy vlády

Současný antisemitismus v Německu je podobný tomu, co se dělo v naší zemi ve 30. letech 20. století. Tehdy slušní lidé nenávistným náladám a útokům na Židy nečinně přihlíželi. Dnes to není lepší. Copak jsme se ničemu nenaučili?

15.2.2018 v 15:01 | Karma: 32,45 | Přečteno: 2002x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Jak působí Zemanovy lži v presidentské kampani na obyčejné lidi?

Současný president Miloš Zeman ve své presidentské kampani, kterou „vlastně vůbec nevede“, zastrašuje voliče strachem z migrantů. Pod tlakem strachu, vyvolaným lží, se snaží přimět voliče, aby mu dali hlas...

18.1.2018 v 15:41 | Karma: 40,69 | Přečteno: 5304x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Jak vypadalo presidentské klání v I. kole mezi Zemanem a Drahošem?

I. kolo presidentských voleb rychle vykrystalizovalo mezi souboj mezi současným presidentem Milošem Zemanem a kandidátem Jiřím Drahošem. Souboj to byl napínavý! Kdo posiloval? A kdo ztrácel? A jak rychle?

13.1.2018 v 19:41 | Karma: 25,51 | Přečteno: 1575x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Zeman vede presidentskou kampaň ještě pár hodin před volbami

Slyšeli jsme to snad všichni a mnohokrát, jak se president Miloš Zeman dušoval, že žádnou kampaň v presidentské volbě nepovede. Ale vede ji i pár hodin před volbami. Alespoň v Ústí nad Labem ano. Reklamní letáky to dokazují...

11.1.2018 v 21:53 | Karma: 22,98 | Přečteno: 818x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Zemanův vánoční proslov nebyl vánoční, ale státnický a presidentský

Pátý a poslední vánoční proslov presidenta Miloše Zemana nebyl kupodivu negativní, agresivní, konfliktní. Dokonce se zřekl ironie, sarkasmů a bonmotů. Vánoční poselství nezaznělo žádné. Projev to byl státnický a presidentský.

26.12.2017 v 14:35 | Karma: 26,72 | Přečteno: 2330x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Miloš Zeman utratil za kampaň 19 milionů Kč a bylo to z našich kapes!

President Miloš Zeman sice prohlašuje, že žádnou presidentskou kampaň nepovede, ale dělá si ji posledního čtyři a půl roku nepřetržitě. Kampaň stála 19 milionů korun. Ale proč jsme ji museli zaplatit my, daňoví poplatníci?

6.11.2017 v 21:21 | Karma: 37,00 | Přečteno: 3284x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Jak je možné, že v Evropském parlamentu sedí poslanci, kteří jsou s teroristy jedna ruka?

Terorismus v Evropě sílí. Z Evropské unie zaznívají silná slova, jak je třeba proti terorismu bojovat. Ale sami poslanci Evropského parlamentu hostí na své půdě teroristku, oslavují ji a naslouchají jí. Jak je to jenom možné?

3.11.2017 v 17:23 | Karma: 44,45 | Přečteno: 6278x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Jak se za posledních deset let změnil svět kvůli teroristickým útokům a islámu?

Zahraniční dovolené, kde hrozí bezpečnostní riziko, násilné útoky vůči lidem nosící křesťanské symboly víry, desítky znásilněných žen v evropských městech, agresivní útoky mužů na ženách, opuštěná zavazadla na veřejnosti...

28.9.2017 v 22:02 | Karma: 35,70 | Přečteno: 1255x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Proč si president Miloš Zeman podřezává pod sebou větev?

President Miloš Zeman slíbil, že bude uvažovat o „bobříkovi mlčení“. Prý si všiml, že když mlčí, rostou mu žebříčky oblíbenosti,a naopak, když mluví, obliba klesá. Není se co divit, když se president svou mluvou dostává na dno!

28.6.2017 v 20:42 | Karma: 34,87 | Přečteno: 3753x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Ústí nad Labem – odpadky všude, kam se podíváš

Ústí nad Labem je zajímavé industriální město, ale hyzdí ho odpadky. Ty jsou prostě všude - na trávě, v keřích i na stromech. Kdo uklízí? Proč to nestačí? Zachrání město úklidové čety, když my ostatní děláme cíleně nepořádek?

29.3.2017 v 16:03 | Karma: 23,68 | Přečteno: 999x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Co mají společného Leonid Brežněv, Jan Pavel II. a Miloš Zeman?

Politik Leonid Brežněv, papež Jan Pavel II., president ČR Miloš Zeman. Muži na významných postech, kteří neuměli či neumí odejít včas. Někdo neudržel sliny, jiný slova, dalšímu padají boty. Je na místě obdiv či lítost?

22.3.2017 v 18:34 | Karma: 25,82 | Přečteno: 1233x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Jakého bych si přála presidenta pro naši zemi?

Za rok budeme volit nového presidenta. Jaký bude? Koho si vybereme? Arogantního, ješitného, vulgárního a nevyzpytatelného presidenta jakým je Miloš Zeman? Nebo si zvolíme důstojnou hlavu státu, jež nás bude reprezentovat?

21.2.2017 v 16:17 | Karma: 23,93 | Přečteno: 893x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

I jako pacient mám svá práva a nemusím si nechat všechno líbit

Špatné zkušenosti se zubařkou mě donutily k nastudování zákona o zdravotních službách kvůli znalosti svých práv. Jak jsem předpokládala, v ordinaci mi lhaly. Nenechme se klamat! Najděme si lékaře, se kterým budeme spokojeni.

12.9.2016 v 17:07 | Karma: 25,18 | Přečteno: 2120x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Moje zkušenosti s mBank, aneb proč jsem po 8 letech zrušila účet

Klientem mBank jsem byla od roku 2008 do roku 2016. 8 let je dlouhá doba, abych si mohla dovolit ohlédnout se, vzpomínat, ale také hodnotit. Co bylo dobré a co ne? mBank je „banka nové generace“, ale já do ní už nepatřím...

18.8.2016 v 15:42 | Karma: 45,45 | Přečteno: 43103x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

IKEA stahuje komody Malm kvůli smrti šesti dětí. O co všechno ještě přijdeme?

Švédská IKEA stahuje z USA a Kanady 36 milionů modelů prádelníků a komod Malm. Tento nábytek byl totiž u 41 nehod dětí a šest z nich dokonce zabil. Je nábytek opravdu „zabijákem“? Nebo jsou na vině rodiče? Kde zůstal zdravý rozum?

26.7.2016 v 22:30 | Karma: 28,92 | Přečteno: 3335x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Zákazník není náš pán, ale bezmocná oběť! – II. díl

Reklamační řízení ohledně tenisek značky Converse jsem vyhrála! Vady bot byly kvalitářkou nakonec uznány a peníze jsem dostala zpět. Proč je důležité znát svá práva? Proč se nenechat odbýt? Je skvělé cítit se jako vítěz!

19.7.2016 v 18:47 | Karma: 22,68 | Přečteno: 1238x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Zkušenost z obchodu Rossmann: Jedenáctiletá dívka pro nás není potenciální zákaznicí!

Muž z ochranky v obchodě Rossmann řekl matce jedenáctileté dívky, že její dcera není pro obchod potenciální zákaznicí. To není žert, to je realita v Ústí nad Labem. Nenechme si to líbit! Nakupujme tam, kde si nás budou vážit.

13.7.2016 v 18:34 | Karma: 34,08 | Přečteno: 3682x | Diskuse| Společnost