Politika, kauzy

Hana Rebeka Šiander

Ohledně vánočního večírku neselhal jen Jurečka, ale i zaměstnanci, kteří se bavili

Vánoční party na ministerstvu práce a sociálních věcí zvedla mnohé ze židlí. Jeho šéf Marian Jurečka se za vše omluvil a KDU-ČSL ho ponechala ve všech funkcích. Neporušil sice zákon, ale morálně selhal. On i jeho zaměstnanci.

10.1.2024 v 21:02 | Karma článku: 37.89 | Přečteno: 4305 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Agresor Babiš křičí, nebuďte agresivní!

Na české politické scéně není v současné době nikdo, kdo by někomu agresivně vyhrožoval či někoho děsil, kromě jediného muže – Andreje Babiše. Týdny rozpoutává zlo a teď se diví, že mu lidé vyhrožují zlem – smrtí.

24.1.2023 v 17:00 | Karma článku: 25.80 | Přečteno: 700 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Chceme za presidenta Babiše, který se v případě války vykašle na okolní státy?

Presidentský duel v ČT rozehrál Andrej Babiš agresivním a lživým stylem. Celou dobu útočil na generála Petra Pavla. Vrcholem debaty byl Babišův výrok, že kdyby čtyři státy EU napadl agresor, nechal by je bez pomoci.

23.1.2023 v 17:54 | Karma článku: 23.04 | Přečteno: 524 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Lživé kampaně presidentských kandidátů, které však fungují

Presidentské kampaně, ve kterých se používají lži (módní slovo je nepravdy) jsou důležitým bodem. Děje se to nyní - ze strany Andreje Babiše. Ale dělo se to i ze strany presidenta Miloše Zemana jak v roce 2018, tak v roce 2013.

18.1.2023 v 21:24 | Karma článku: 22.45 | Přečteno: 737 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Jak jsem se zúčastnila protestu „Vypískejme presidenta“

Čtyři sta lidí se sešlo před Hradem, domovem presidenta Zemana, aby dali najevo nesouhlas s jeho posledním rozhodnutím – milostí pro svého podřízeného, šéfa Lán Miloše Baláka. A já tam byla taky.

31.3.2022 v 21:29 | Karma článku: 29.12 | Přečteno: 1427 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

President Zeman v roli velkého personalisty

Místo aby president Miloš Zeman jmenoval členy vlády navržené premiérem Petrem Fialou, hraje si na personalistu. Pořádá výběrová řízení v Lánech, lustruje a kádruje. Tak to však v Ústavě ČR nestojí!

6.12.2021 v 20:37 | Karma článku: 25.96 | Přečteno: 727 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Kdy se z České republiky stal národ brouků Pytlíků?

Poslední roky se dere v naší zemi ke slovu povrchnost. Nemusíš studovat a něco umět, stačí, když si myslíš a říkáš, že všechno znáš a umíš! Kde se to vzalo? Stal se z nás, Čechů, národ brouků Pytlíků?

5.12.2021 v 17:13 | Karma článku: 42.95 | Přečteno: 8852 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

V obchodu A3 Sport mi neuznali reklamaci. Prý ze strachu, že přijdou o práci

V obchodě A3 Sport jsem si zakoupila batoh. Hlavní vada spočívá v tom, že se mi batoh při chůzi do půlky otevírá. Reklamace byla zamítnuta. Zaměstnanci tvrdí, že batoh je i s vadami v pořádku. Prý by je jinak vyhodili.

6.11.2021 v 19:06 | Karma článku: 42.35 | Přečteno: 11270 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Občané českého státu jako rukojmí Hradu ohledně zdraví presidenta

President Miloš Zeman během svého výkonu funkce natahoval ústavu do krajnosti, často říkal, co se nehodí, mluvil vulgárně a dělal to, co se mu líbilo. Dění kolem jeho zdraví je jenom svéhlavým pokračováním.

12.10.2021 v 16:26 | Karma článku: 17.93 | Přečteno: 514 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Výsledky voleb? Především radost, naděje a také úleva

Těsné vítězství koalice Spolu (ODS, KDU-ČSL, TOP 09) nad Hnutím Ano mi přineslo nejen euforii, naději, velkou radost, ale především obrovskou úlevu. Mám naději na příznivé politické směrování naší země. Už se nebudu muset stydět.

9.10.2021 v 21:32 | Karma článku: 31.41 | Přečteno: 1574 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Hlavně aby to se Zemanem nedopadlo jako s Leninem a Stalinem

O zdravotním stavu Lenina a Stalina se v Sovětském svazu dlouho mlžilo. V čele ČR sedí na vozíčku president Miloš Zeman a jen málokdo ví, jak na tom zdravotně vlastně je. Lidé z Hradu říkají, že je v pořádku. Je to však pravda?

8.10.2021 v 20:39 | Karma článku: 38.97 | Přečteno: 4588 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Když nepomůžeme zraněnému člověku, můžeme skončit na dva roky ve vězení

Poskytnout pomoc člověku, který je v ohrožení života či nebezpečí smrti, je naše zákonná povinnost. Co když poskytnutím první pomoci zachráníme druhému člověku život? Nikdy nevíte. A nebudeme jednou potřebovat pomoc my sami?

7.7.2021 v 22:47 | Karma článku: 13.68 | Přečteno: 520 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Kdyby mi policista klečel čtyři minuty na krku, zemřela bych i bez drog

Úmrtí muže po zásahu tří policistů v Teplicích je tragická událost. Jak je možné, že muži klečel policista na krku čtyři minuty? A to i poté, co se muž nehýbal, nenaříkal bolestí a jen bezvládně ležel na betonu?

21.6.2021 v 15:48 | Karma článku: 23.83 | Přečteno: 3064 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

A co na to říká Zeman? Že mlčí?!

Čeští politici jednají, EU je zneklidněna a šéf NATO Jens Stoltenberg vyjadřuje ČR podporu. To všechno kvůli výbuchu muničního skladu ve Vrběticích, za kterým stojí dva ruští agenti GRU. A co na to president Miloš Zeman? Mlčí.

21.4.2021 v 22:30 | Karma článku: 18.67 | Přečteno: 626 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Velký úspěch ministra zdravotnictví Blatného - 27.000 mrtvých kvůli covidu-19

Ministr zdravotnictví Jan Blatný si připsal mnoho úspěchů - nejvyšší počty mrtvých od konce II. světové války, čtvrtou vlnu pandemie a tím, že Česká republika je v počtu mrtvých nejhorší na světě.

7.4.2021 v 23:58 | Karma článku: 15.88 | Přečteno: 848 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Lidé nebudou dodržovat nařízení vlády, když je porušují sami politici

Premiér Andrej Babiš vyhlásil další zpřísňování vládních opatření proti covidu-19. Proč ale sami politici a V.I.P. osobnosti nedodržují vládní nařízení nebo je obcházejí? Máme u nás dvojí metr. Ale my, občané, přece nejsme hloupí!

31.1.2021 v 18:51 | Karma článku: 23.40 | Přečteno: 749 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Kolik psů ještě napadne lidí, než s tím začneme něco dělat?

U nás v ulici máme už pět stafordširských bulteriérů. To jsou psi, kteří jsou např. v Německu zakázaní. Proč přibývá agresivních útoků na děti, ženy i muže těmito psy? Proč je v ČR dovoleno chovat bojová plemena psů?

22.1.2021 v 22:32 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 1331 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Stát má 7700 informačních systémů, přesto vyvinul nový pro rezervaci očkování seniorů

Vláda Andreje Babiše zřídila nový informační systém pro rezervaci očkování seniorů. Ale proč? Když už jich máme 7700? Copak je to málo?! Proč vláda zase vyhazuje další miliony korun? A nutí seniory nad 80 let k registraci?

18.1.2021 v 20:39 | Karma článku: 43.34 | Přečteno: 6572 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Dříve expresident Václav Klaus popíral klimatické změny, teď vakcínu proti covidu-19

Expresidenta Václava Klause jsem kdysi obdivovala. Ukradené pero v Chile, popírání klimatických změn, amnestie, zlehčování roušek a popírání úspěšnosti vakcíny proti covidu-19... Proč se z Klause stal konspirátor a populista?

14.1.2021 v 21:44 | Karma článku: 43.34 | Přečteno: 5773 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Rekordní počty nakažených covidem-19, přeplněná krematoria - máme, co jsme chtěli

Vláda ČR nedělá opatření, která jsou dobrá pro naši zemi, ale jenž jsou populární. Rozvolnění během léta, relativně volný podzim a vánoční shopování. Vládní rozvolňování střídané tvrdými lockdowny. Opravdu chceme takhle žít dál?

7.1.2021 v 18:26 | Karma článku: 41.83 | Přečteno: 14151 | Diskuse
Počet článků 620 Celková karma 24.15 Průměrná čtenost 3815

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

TOPlist